اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیرعامل تاکسیرانی بندرعباس:

ایام نوروز ۲۹۰۰ تاکسی در بندرعباس به گردشگران خدمات ارائه می‌دهند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس، از آمادگی ۲۹۰۰دستگاه تاکسی برای ارائه خدمات در ایام نوروز خبرداد و گفت: مبادی ورودی و خطوط اصلی شهر تقویت می‌شود.

بازخبر / حسین اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس، با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی بندرعباس بنا به رسالت در این ایام اقدامات ویژه ای به انجام رسانده اظهار داشت: تقویت مبادی ورودی شهر نظیر، فرودگاه، اسکله‌ها، راه آهن ، ترمینال‌های مسافری و هسته مرکزی شهر را در دستور کار قرار داده و به اجرا رسانده است.

وی در ادامه بیان داشت: بکارگیری ۱۰۰دستگاه خودرو ون در بنادر و مبادی وروی شهر با هدف کاهش زمان حمل و نقل و اجرای طرح کشیک رانندگان و بازرسان سازمان هم در هسته مرکزی شهر وهم در مجموعه اداری از اقدامات این سازمان در ایام تعطیلات پایان سال است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس تصریح کرد: اضافه بر ۳۰۰دستگاه تاکسی نوسازی شده در بندرعباس بیش از ۹۰۰دستگاه مسافربر شخصی ساماندهی شده نیز در این ایام وظیفه حمل و نقل عمومی دورن شهری را با نظارت سازمان تاکسیرانی بر عهده دارند.

اخلاقی در ادامه از شیفت بندی رانندگان تاکسی در خطوط مختلف اصلی و فرعی شهر بندرعباس خبرداد و ابراز داشت: هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات ویژه به مهمانان نوروزی و راهنمایی و اسکان آنان از طریق همکاری با ستاد اسکان و چاپ و توزیع بروشور انجام شده است.

اخلاقی که همزمان با مدیریت سازمان تاکسیرانی مدیریت برسازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس را نیز بر عهده دارد در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در این بخش ، اظهار داشت: نصب علائم، خطوط، و تابلوهای ترافیکی و راهنمایی مسافران شهروندان از اقدامات ویژه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس است.

وی به نصب علائم برای پارکینگ‌ها، جایگاه‌های سوخت، مبادی ورودی و خروجی و دسترسی سریع مسافران به اماکن اسکان به عنوان بخش دیگری از اقدامات انجام شده اشاره داشت و افزود: نصب تابلو و بیلبورد برای راهنمایی مسافران و خط کشی و نصب علائم بلوار شهید رجایی در راستای کاهش ترافیک و دسترسی آسان مسافران به مبادی ورودی شهر اجرا شده است

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *