اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان خبر داد

کشف یک میلیون و ۸۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق در میناب

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از توقیف دو دستگاه خودرو و کشف یک میلیون و ۸۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در شهرستان میناب خبر داد.

بازخبر / از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالله حسن‌زاده با اشاره به کشف سیگار قاچاق در میناب، اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری امام حسن عسکری(ع) با انجام اقدامات اطلاعاتی از جابجایی یک محموله سیگار قاچاق از خور نمکی شهرستان میناب مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع ضمن گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی دو دستگاه وانت نیسان حامل سیگار قاچاق را شناسایی و دستور توقفش را صادر کردند که رانندگان بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند و پس از طی مسافتی طولانی با رها کردن خودرو و با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان یادآور شد: ماموران در بازرسی از این دو دستگاه خودرو موفق شدند یک میلیون و ۸۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *