اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

رنجبریان: با هیچ‌کس دعوا و خصومتی نداریم/رسماً از هیئت قبلی شکایت کرده‌ایم

دبیر هیئت فوتبال هرمزگان در خصوص عدم شفافیت مالی این هیئت در زمان مسئولان سابق، با بیان اینکه تمام مراحل قانونی را طی کرده و رسماً شکایت کرده‌ایم و امیدواریم تا اردیبهشت‌ماه ۹۶ به نتیجه برسیم، ابراز کرد: ما با هیچ‌کس دعوا و خصومتی نداریم و موظفیم وظیفه قانونی خود را انجام دهیم و پیگیری کنیم.

بازخبر /دبیر هیئت فوتبال هرمزگان در خصوص عدم شفافیت مالی این هیئت در زمان مسئولان سابق، با بیان اینکه تمام مراحل قانونی را طی کرده و رسماً شکایت کرده‌ایم و امیدواریم تا اردیبهشت‌ماه ۹۶ به نتیجه برسیم، ابراز کرد: ما با هیچ‌کس دعوا و خصومتی نداریم و موظفیم وظیفه قانونی خود را انجام دهیم و پیگیری کنیم.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، رئیس کمیته داوران استان هرمزگان در مراسم برترین‌های داوری فوتبال هرمزگان، اظهار کرد: این مراسم نمی‌تواند جبران زحماتی باشد که داوران استان به‌خصوص در نیم سال دوم کشیده‌اند و تنها یک یادگاری است.

محمود رئیسی با بیان اینکه از نظر بنده خیلی از داوران استان برتر هستند، افزود: وقتی اسم برتر می‌آید مجبور می‌شویم بین چندین نفر تنها یک داور را به‌عنوان برترین انتخاب کنیم و این انتخاب بر اساس رأی و نظارت داوران بوده است و امیدوارم کسی از این برنامه و دپارتمان داوری دلگیر نشود.

همچنین دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه تمام کمیته‌ها به هم وصل هستند تا یک بازی برگزار شود، اضافه کرد: اصلی حلقه زنجیر کمیته‌ها، کمیته داوران است که اگر کنار گذاشته شود هیچ مسابقه‌ای برگزار نخواهد شد.

قاسم رنجبریان با اشاره به اینکه در سال ۹۵ بیش از دو نشست ۲۰۰ نفره در بحث دانش‌افزایی در سطوح یک، دو سه داشته‌ایم، تصریح کرد: در تورنمنت‌های مسابقاتی فوتبال ساحلی نتایج خوبی را به دست آورد، تیم اروند به دسته یک کشور صعود کرد، فوتبال ساحلی آقایان و بانوان شهرداری بندرعباس هردو در لیگ برتر حضور دارند.

وی ادامه داد: کمیته مسابقات که سنگین‌ترین کمیته است، امور اداری، کمیته انضباطی، کمیته فنی بسیار خوب عمل کردند، برای اولین بار خانم لیلا منصفی به‌عنوان مدرس درجه سه مربی‌گری انتخاب شد، چند تن از بانوان به تین ملی دعوت شدند، لیگ دو پارسیان، لیگ سه فوتسال بانوان که به لیگ دسته دو راه پیدا کرد.

رنجبریان در خصوص مشکلات مالی باقیمانده از مسئولان سابق هیئت فوتبال هرمزگان، خاطرنشان کرد: چندین جلسه با مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان استان گرفتیم اما نتیجه‌ای نداشت و مجبور شدیم که روال قانونی را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه در سال جدید هم پیگیری قانونی مطالباتمان را ادامه خواهیم داد، عنوان کرد: یا اداره کل باید این مطالبات را عهده‌دار شود و یا افرادی که در هیئت قبلی بودند.

دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان با اشاره به اینکه اسنادی که قانونی نیستند به‌خصوص مطالبات داوران را پیگیری خواهیم کرد، ابراز کرد: برای مثال اگر مطالبات سال ۹۱ بیست میلیون تومان بوده در سال ۹۲ موجودی اضافی هیئت ۴۰ میلیون تومان بوده است اما این مطالبات پرداخت نشده است.

رنجبریان در ادامه افزود: در سال ۹۲ هم ۳۴۷ میلیون تومان وارد هیئت شده که از این مقدار ۶۰ میلیون تومان باقی‌مانده اما باز هم مطالبات داوران پرداخت نشده است.

وی اضافه کرد:در سال ۹۳ نیز هیئت‌داوران ۴۴ میلیون تومان موجودی اضافه داشته است و ۲۷ میلیون مطالبات داوران وصول نشده که تمامی این اسناد موجود است و سؤالمان این است که اگر پول بوده چرا مطالبات داوران پرداخت نشده است.

دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان تصریح کرد: متأسفانه کل بدهی هیئت فوتبال از بهمن ۹۴ و شهریور ۹۵ منفی ۱۵۸ میلیون تومان شده است یعنی تمام پولی که در سال‌های گذشته اضافی مانده بود و باید مطالبات داوران به‌وسیله آن وصول می‌شد برداشت و خرج شده است که مورد تائید ما و قانون نیست و باید این ۱۵۸ میلیون تومان باز گردد و حق داوران پرداخت شود.

رنجبری با بیان اینکه تمام مراحل قانونی را طی کرده و رسماً شکایت کرده‌ایم و امیدواریم تا اردیبهشت‌ماه ۹۶ به نتیجه برسیم، ابراز کرد: ما با هیچ‌کس دعوا و خصومتی نداریم و موظفیم وظیفه قانونی خود را انجام دهیم و پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه آخرین جلسه‌ای با حضور دانشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در دی‌ماه برگزار و قرار شد مبلغ حدود ۷۰ میلیون تومان که در شهریور ۹۵ برداشت شده، بازگردانده شود و مابقی را اداره کل پرداخت می‌کند، اظهار کرد: تا آنجایی که ما اطلاع داریم در آن زمان هیچ مسابقاتی برگزار نشده است و علت برداشت این مبلغ مشخص نیست.

دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان با بیان اینکه بابت برگزاری کلاس مربیگری آسیا مبلغ ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به حساب هیئت اضافه شد، اضافه کرد: اما زمانی که ما حساب هیئت را تحویل گرفتیم تنها ۱۹ هزار تومان در حساب بود.

رنجبریان با اشاره به اینکه درخواست ما تنها این است مبالغی که در این مدت برداشت شده به حساب هیئت بازگشته و مطالبات داوران وصول شود، خاطرنشان کرد: در بازرسی شکایاتمان حدود ۴۰ مورد از اسناد سال ۹۱ تا ۹۴ و همچنین ۲۶ مورد از اسناد شش‌ماهه اول ۹۵ تائید نشده و خلاف آن به اثبات رسیده است که اعضای قبلی هیئت فوتبال استان باید در این خصوص پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه ریاست هیئت فوتبال استان در دهم مهرماه ۹۵ به آقای امینی زاده واگذار شد، عنوان کرد: بعد از این تاریخ در سیزدهم و پانزدهم مهرماه نیز توسط ریاست قبلی چک صادر شده که خلاف قانون است و باید پاسخگو باشند هرچند که آن را پیگیری نکردیم و مطالبات داوران را در اولویت قرار دادیم.

دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان در پایان گفت: حضور مداوم داوران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مانع از حضور مؤثرشان در زمین فوتبال خواهد شد.

پسندیدم(4)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *