اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
در سال 96 صورت می‌گیرد

احداث ۳۰ سالن ورزشی چندمنظوره و زمین چمن مصنوعی در هرمزگان

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از احداث ۳۰ سالن ورزشی چندمنظوره و زمین چمن مصنوعی در هرمزگان طی سال جدید خبر داد.

بازخبر /غلامعلی دانشور  ضمن تبریک به‌مناسبت آغاز بهار طبیعت و سال جدید اظهار داشت: با یاری خداوند متعال سال ۹۶ انقلابی در جهت توسعه زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی در هرمزگان خواهد بود.

وی در این رابطه افزود: بنا به درخواست اداره کل ورزش و جوانان استان و پیگیری‌ها و مساعت‌های آقای جاسم جادری استاندار هرمزگان و آقایان احمد مرادی و محمد آشوری نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، ان‌شاءالله ۳۰ سالن ورزشی چندمنظوره و زمین چمن مصنوعی از محل اعتبارات وزارت نفت در سال ۹۶ احداث خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان اینکه پروژه‌های مذکور در شهرستان‌های پارسیان، بندرلنگه، بندرخمیر، حاجی آباد، بندرعباس، قشم، میناب، سیریک و رودان احداث می‌شود عنوان داشت: این پروژه‌ها با اعتباری افزون‌بر ۳۰ میلیارد تومان به تدریج عملیات ساختمانی آنها آغاز می‌شود و این سالن‌های ورزشی چندمنظوره هر کدام با زیربنای یک هزار متر مربع و گنجایش ۶۰۰ نفر تماشاگر و برای رشته‌های فوتسال، هندبال، بستکتبال، والیبال و رشته‌های رزمی به‌طور جداگانه در دو بخش آقایان و بانوان مورد استفاد قرار می‌گیرد.

دانشور در ادامه اضافه کرد: این سالن‌ها دارای رختکن، سکوی تماشاچی، ساختمان اداری و سرویس‌های بهداشتی هستند و این پروژه‌های عمرانی از سال ۹۶ به مدت ۳ سال به تدریج مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، احداث این فضاهای ورزشی علاوه بر اعتباراتی است که از محل اعتبارات استانی و ملی جهت پروژه‌های استانی و ملی اماکن ورزشی هرمزگان مصوب شده است و عملیات دو پروژه ورزشی در روستاهای طبل جزیره قشم و پشته ایسین بندرعباس از ابتدای سال ۹۶ شروع خواهد شد.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *