اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
آغاز موج نخست سفرهای نوروزی

ترافیک در محور مواصلاتی قزوین – کرج نیمه‌سنگین است

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با اشاره به وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این استان گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته موج نخست سفرهای نوروزی آغاز شده و ترافیک در محور مواصلاتی قزوین – کرج نیمه‌سنگین است.

بازخبر / نصرالله بیگلری در قزوین با اشاره به فرارسیدن سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن سال جدید و آغاز تعطیلات عید و سفرهای نوروزی از صبح دیروز چهارشنبه بیست‌و‌پنجم اسفند ماه سال جاری رزمایش ترافیکی نوروز ۹۶ آغاز شده و این رزمایش تا چهاردهم فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود: در طول ایام اجرای رزمایش ترافیکی نوروز ۹۶ تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط به ویژه اورژانس، امداد خودرو، هلال‌احمر، آتش‌نشانی، راهداری، مدیریت بحران و پلیس‌راه در تمام محورها و جاده‌های مواصلاتی استان قزوین حضور داشته و ضمن نظارت و رصد، آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با اشاره به وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این استان ادامه داد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته موج نخست سفرهای نوروزی آغاز شده و ترافیک در محور مواصلاتی قزوین- کرج نیمه‌سنگین است.

بیگلری با بیان اینکه از بعداز ظهر امروز پنجشنبه بیست‌وششم اسفند ماه سال جاری شاهد بارش باران در محورها و جاده‌های مواصلاتی استان قزوین هستیم، تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه در تمام جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این استان برقرار بوده و ترافیک عادی و روان است و مشکل خاصی در تردد وجود ندارد.

این مقام انتظامی با اشاره به جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها خاطرنشان کرد: تمام جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها باز و خشک بوده و تردد وسایل نقلیه در این جاده‌ها برقرار است.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین یادآور شد: رانندگان قبل از سفر وسیله نقلیه را از لحاظ فنی بررسی کرده و رانندگان دارای خودروی بیش از پنج سال کارت معاینه فنی خودرو را تهیه کنند.

بیگلری مطرح کرد: همچنین رانندگان نسبت به نمره منفی گواهینامه و خلافی خودرو استعلام کنند چراکه خودرو بیش از ۱۰ میلیون ریال خلافی توقیف و راهی پارکینگ می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *