آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مردم ترکیه از خواب خوش زندگی به دور از فشار و اضطراب بیدار شده‌اند/بررسی مهمترین پیامدهای کاهش روابط ترکیه با اتحادیه اروپا

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه در صورت محدود شدن روابط طرفین، رشد اقتصادی ترکیه متوقف و پس انداز و ذخیره ارزی کم خواهد شد، عنوان کرد: با رخ دادن این اتفاق، صنعت توریسم ترکیه متوقف شده و در نتیجه آمار بیکاری در این کشور افزایش می یابد.

بازخبر / حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه ترکیه با ۲۸ کشور اتحادیه اروپا بزرگترین روابط اقتصادی_تجاری را دارد، عنوان کرد: آینده ترکیه در ابعاد  مختلف رشد و توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به روابط حسنه با اتحادیه اروپا بستگی دارد.
وی با بیان اینکه در صورت محدود شدن روابط طرفین، رشد اقتصادی ترکیه متوقف و پس انداز و ذخیره ارزی کم خواهد شد، عنوان کرد: با رخ دادن این اتفاق، صنعت توریسم ترکیه متوقف شده و در نتیجه آمار بیکاری در این کشور افزایش می یابد.
این کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه دود اقدامات نسنجیده چند سال اخیر دولت رجب طیب اردوغان در چشم مردم این کشور خواهد رفت، گفت: با این وجود هنوز مشخص نیست که خیال پردازی ها و آرمان گرایی های رهبران کشور ترکیه، چه فلاکت ها و مصیبت هایی برای اقتصاد ترکیه به ارمغان خواهد آورد.
هانی زاده همچنین گفت: ترکیه ای ها که چندین سال بوی خوش یک زندگی نسبتاً رفاه ‏آمیز و دور از فشار و اضطراب را تجربه کرده بودند، انگار از این خواب خوش بیدار شده اند و زجر لج بازی ها و بی تدبیری های سیاسی رهبرانشان را تحمل کنند.
میزان/
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *