ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
در اینستاگرام منتشر شد؛

واکنش سروش رفیعی به عدم دعوت به تیم ملی و کری خوانی برای آسیا + عکس

هافبک تکنیکی پرسپولیس اعلام کرد: «آرزوی موفقیت می کنم برای تیم ملی در دو بازی آینده و راهیابی به جام جهانی که آرزوی همه ماست.»

بازخبر / یکی از غایبان لیست تیم ملی فوتبال کشورمان بدون شک سروش رفیعی است. وی که پیش از این و قبل از حضور در پرسپولیس جز بازیکنان مدنظر کارلوس کی‌روش بود در این لیست نامش دیده نمی‌شود.

 رفیعی از زمان حضور در پرسپولیس نه تنها افت نکرده که از لحاظ کیفی بازی به مراتب بهتری را به نمایش گذاشته و نقش زیادی در پیروزی‌های تیمش داشته است.

 برخی دوستداران پرسپولیس می پرسند نکند کی روش به این دلیل رفیعی را خط زده که از او خواسته بود به پرسپولیس نرود و برای برانکو ایوانکوویچ بازی نکند؟!

 فارغ از هر دلیلی که سرمربی پرتغالی برای خط زدن شماره ۷ تکنیکی پرسپولیس دارد، رفیعی در صفحه اجتماعی خود با انتشار پیامی علاوه بر عذرخواهی از شکست برابر الریان، برای دو بازی آینده تیم ملی آرزوی موفقیت کرده است.

 وی نوشت: «سلام

 ابتدا باید عذرخواهی کنم بابت شکست دیروز، همه ما تلاشمون رو کردیم ولی فوتبال بالا پایین داره، یادآوری کنم که در مرحله گروهی هستیم و بعد از پایان مرحله معلوم میشه کت تن کیه!

آرزوی موفقیت واسه تیم ملی در دو بازی آینده و راهیابی به جام جهانی که آرزوی همه ماست.. سالم و شاد باشید

 

پسندیدم(5)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

1 نظر برای “واکنش سروش رفیعی به عدم دعوت به تیم ملی و کری خوانی برای آسیا + عکس”

  1. کامی گفت:

    ایول پسر با ادب پرسپولیس.
    با سن کمت شخصیت بزرگی داری.
    موفق باشی

    پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *