ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
برای نخستین بار صورت می‌گیرد

سفر گردشگران و کیشوندان به بندرعباس و قشم توسط کشتی کروز / کشتی کروز قابلیت جابجایی همزمان ۱۳۵ خودرو را داراست

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از سفر گردشگران و کیشوندان به بندرعباس و جزیره قشم توسط کشتی کروز خبر داد.

بازخبر / محمدمحب خدایی در جزیره کیش با بیان اینکه حضور کشتی کروز و برگزاری تور قشم با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات گردشگری انجام می‌شود، اظهار داشت: بکارگیری این کشتی کروز با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات گردشگری در سفرهای کوتاه‌مدت و گشت‌های دریایی و تامین رفاه بیشتر گردشگران از نوروز ۹۶ در جزیره کیش آغاز می‌شود.

وی افزود: این کروز یک کشتی اقیانوس‌پیما با قابلیت سفر ایمن در هر شرایط آب و هوایی است که با سرعت ۲۶ نات دریایی در ساعت یکی از سریع‌ترین کشتی‌های مسافربری است و سفرهای دریایی در مسیر کیش به قشم، بندرعباس و لنگه از جمله برنامه‌هایی است که برای این کشتی کروز در نظر گرفته شده است.

خدایی در ادامه تصریح کرد: طول این کشتی که هفته اول فروردین وارد بندرگاه جزیره کیش می‌شود ۱۷۶ متر و با ۱۵۲ کابین و ۴۰۴ تخت اقامتی امکان پذیرش بیش از ۵۰۰ مسافر را دارد. ۳۵۰۰ متر مربع فضای رستورانی، ۲ سالن سینما، اتاق مطالعه، کتابخانه، اتاق بازی کودکان و سالن برگزاری همایش‌ها و مراسم جشن از دیگر امکانات این کشتی کروز است  و این کشتی قابلیت جابجایی همزمان ۱۳۵ خودرو با سرنشین را داراست.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص  برنامه‌های متنوع نوروز ۹۶ نیز عنوان داشت: امسال در بسته‌های گردشگری که در قالب تورهای داخل جزیره به مسافران ارائه می‌شود هزینه‌های جابجایی نیز محاسبه شده است و گردشگران برای تردد به  اماکن گردشگری و جاذبه‌های تاریخی و تفریحی هزینه‌ای به تاکسی‌ها و وسایل نقلیه عمومی پرداخت نمی‌کنند چراکه این هزینه‌ها توسط دفاتر فروش خدمات گردشگری به  تاکسی‌ها پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه  گفت: همچنین در راستای رفاه گردشگران، گشت‌های تاریخی، طبیعت‌گردی و ساحلی جزیره به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که تمامی خریداران این تورها می‌توانند به راحتی از همه بخش‌های جزیره بدون محدودیت زمانی استفاده کنند و در اجرای این تورها مینی‌بوس‌های موجود در این چرخه طی زمان‌بندی مشخصی از مسیرهای تعیین شده عبور می‌کنند و مسافران می‌توانند همانند سیستم مترویی از این سرویس‌ها استفاده کنند.

خدایی در ادامه از اضافه شدن برخی از مراکز  فرهنگی ورزشی به خدمات گردشگری کیش در نوروز ۹۶ خبر داد و  افزود: امسال افزوده شدن مجموعه آوای خلیج فارس را در کیش خواهیم داشت که هر یک ساعت رقص موزیکال آب را به نمایش می‌گذارد ضمن اینکه پارک آبی «اوشن» نیز به عنوان نخستین پارک آبی روباز در ایران که در خاورمیانه بی‌نظیراست در نوروز امسال فعال خواهد بود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تأکید بر اینکه امسال همانند سال گذشته کنترل دقیقی بر روی فروش بلیط  پروازها اعمال خواهد شد، ابراز کرد: به تمامی آژانس‌ها سقف قیمت تورها اعلام شده است و در صورت تخلف تورها از قیمت‌های اعلام شده، این افراد از طریق سازمان میراث فرهنگی به تعزیرات معرفی می‌شوند و با آنان برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده و نظارت در جهت استانداردسازی خدمات گردشگری در کیش تصریح کرد: امسال تابلو ستاره‌های تمام هتل‌ها نصب شده است و رستوران‌ها نیز درجه‌بندی شده‌اند به نحوی که رستوران‌های دارای موزیک هم از نظر کیفیت غذایی و خدمات‌دهی و هم سطح موزیک درجه‌بندی شده‌اند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در پایان سخنانش بیان داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته برنامه‌های متعددی در باغ‌راه اجرا خواهد شد و از ۲۵ اسفند شاهد حضور اقوام مختلف ایرانی و اجرای برنامه‌های مختلف و شادی برای کودکان و نونهالان خواهیم بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *