ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

همه دیدند پرسپولیس چگونه باخت/ کار راحتی نداریم و باید مراقب همه اتفاقات باشیم

هافبک استقلال خوزستان گفت: دیگر امیدمان نا امید شده است.

بازخبر / مهدی مومنی درباره بازی با لخویا که به تساوی انجامید اظهار داشت: بازی خوبی بود. در زمین خودمان و در حضور تماشاگران بازی می کردیم. قبل از اینکه گل بزنیم تیم حریف خیلی خوب میدان داری می کرد. سپس به گل رسیدیم اما واقعالخویا تیم خوبی بود.

وی در ادامه افزود: نیمه دوم بهتر شدیم. داور می توانست در این نیمه یک هند پنالتی برای ما بگیرد. نانگ هم در اواخر بازی می توانست یک گل بزند اما نشد. با این حال این یک امتیاز کمک کرد تا دوباره در صدر جدول بمانیم. تیم حریف بسیار متمول بود. مهاجم آنها یعنی یوسف العربی در همه بازی ها چند گل می زند اما مقابل محمد طیبی حرفی برای گفتن نداشت و تعویض شد.

هافبک استقلال خوزستان درباره موقعیت فوق العاده ای که در نیمه اول از دست داد خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا توپ گل نشد. هم من زدم و هم محمد طیبی اما دفاع و گلر لخویا به طرز باور نکردنی توپ را برگداندند. بچه های ما غیرت کردند و در این بی پولی مقابل تیم ثروتمند لخویا یک امتیاز گرفتند.

وی در پاسخ به این سوال که پیش از شروع مسابقات فکرش را می کرد؛ استقلال خوزستان در پایان دور رفت صدرنشین باشد گفت: بازی با الفتح خیلی دشوار بود. وقتی آن بازی را بردیم انگیزه همه بالا رفت. سه بازیکن ما فقط سابقه حضور در این رقابت ها را داشتند و الباقی بچه ها اولین حضورشان را تجربه می کردند. ما می خواهیم حالا که این فرصت نصیبمان شده در آسیا خوش بدرخشیم و خودمان را اثبات کنیم.

مومنی درباره شباهت ادامه دار استقلال خوزستان و لستر با ادامه درخشش فصل گذشته این بار در رقابت های قاره ای مختص خود اذعان داشت: کاملا درست است. لستر هم دیشب برد و به یک چهارم رسید. ما هم در گروهمان صدرنشین هستیم. هر دو شگفتی ساز هستیم. لخویا کم تیمی نبود.

وی درباره ادعای برخی مبنی بر اینکه گروه استقلال تهران و استقلال خوزستان راحت است و گروه پرسپولیس و ذوب آهن دشوار است؛ تصریح کرد: چطور این حرف را می زنند؟ لخویا که با فاصله صدرنشین لیگ ستارگان قطر است. تیم الریان ششم و هفتم لیگ قطر هست و پرسپولیس که صدر جدول ماست را با سه گل برد؛ آن وقت گروه ما راحت است؟ الفتح هم به جرئت می توانم بگویم قوی ترین تیم عربستانی است. آنها سه گل هم به الجزیره زدند. باید در دوحه از لخویا امتیاز بگیریم تا شانسی برای صعود به مرحله بعد داشته باشیم.

هافبک استقلال خوزستان درباره وضعیت مالی این تیم گفت: امروز تمرین داریم اما دیگر امید بچه ها نا امید شده است. همه وعده و وعید می دهند. یک میلیارد آقای استاندار و آقای حیدری هم دردی دوا نمی کند. بانک ملی و گروه ملی باید کاری کنند. تیم ما بازی های مهمی را پیش رو دارد. با این وضعیت نه تنها من بلکه هیچ کس دیگر برای فصل بعد نمی ماند. همه کار می کنند تا سال بعد یک تیم لیگ برتری نها را جذب کند.

وی همچنان بیان داشت: حیف است. با یکی دو میلیارد الان یک سری از مشکلات دوباره حل می شود. ما با تیم چهارم جدول یک امتیاز فاصله داریم و با ذوب و گسترش هم بازی رو در رو داریم. پول برسد و انگیزه داشته باشیم می توانیم بازهم برای این مردم و این شهر سهمیه بیاوریم.

مومنی در پایان درباره حضور رحیم زهیوی در بازی این تیم مقابل لخویا گفت: رحیم زهیوی را دیدیم. متاسفانه بدشانسی آورد یا بهتر بگویم چشم خورد و مصدوم شد. خیلی حرف ها برای گفتن دارد و وقتی او را دیدم خیلی روحیه گرفتم. حق رحیم بیش از این ها است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *