اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

پاشنه آشیل روحانی و اصلاح‌طلبان در انتخابات۹۶

اهم خروجی رسانه‌های برون مرزی با موضوع «ایران»، که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی ساعات اخیر می‌باشد، در قالب اخبار کوتاه از منظرتان می‌گذرد.

بازخبر / اهم خروجی رسانه‌های برون مرزی با موضوع «ایران»، که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی ساعات اخیر می‌باشد، در قالب اخبار کوتاه از منظرتان می‌گذرد.

بی‌بی‌سی: وزیر اطلاعات ایران در مصاحبه زنده تلویزیونی گفت که ذخیره اورانیوم طبیعی ایران رو به اتمام بود و اگر برجام به‌دست نمی‌آمد، تأسیسات غنیسازی ایران قادر به ادامه کار نبود.
او در پاسخ به منتقدان دولت سخن می‌گفت که توافق هسته‌ای را خسارت محض [به تعبیر رهبر ایران] و دستاوردهای آن را تقریبا هیچ [به تعبیر رئیس بانک مرکزی] توصیف می‌کنند.

شبکه کلمه/ مهدی خزعلی: آقای روحانی فیش های نجومی را خیلی راحت و با یک نامه سرو تهش را هم آورد و مردم را خیلی راحت فریب داد؛ باید توجه جدی مردم را جلب کرد که جواب فیش های نجومی فقط یک نامه نبود بلکه شفافیت اقتصادی در سراسر کشور بود

امریکن‌اینترپرایز: وقت آن رسیده که از ناخرسندی ایرانی‌ها به خاطر ناتوانی مقامات این کشور در تأمین رفاه مردم استفاده شود.

مقامات امریکایی باید در رسانه ها بویژه رسانه های فارسی زبان که هدفشان مردم ایران است دلایل گسترده شدن فقر در ایران را برجسته نمایند تا مردم عصبانیت خود را به سویی که باید، متمرکز کنند.

امریکن‌اینترپرایز: برجام نه تنها دست‌آوردی برای دولت روحانی محسوب نمی‌شود، بلکه با نزدیک‌تر شدن به انتخابات و بی‌فایده بودن توافق هسته‌ای برای مردم عادی در ایران، اکنون به پاشنه آشیل روحانی و اصلاح‌طلبان تبدیل شده است.

رادیو فردا: آرایش انتخابات ۹۶ را «یکپارچگی اصلاح طلبان » و «پراکندگی اصولگرایان» تشکیل می دهد؛ با این آرایش نامزد یا نامزدهای اصولگرایان هر که باشد احتمال شکست آنان در این دور از انتخابات قویاً محتمل است.

رادیو فردا: در حالی که اردوگاه اصلاح طلبان بر نامزد واحد خود (روحانی) به اجماع دست یافته اند، اردوگاه اصولگرایان هنوز فهرست بلندی از نامزدها را در برابر خود دارد.
این در حالی است که برخی از نامزدهای جمنا مثل قالیباف، جلیلی و محسن رضایی شکست خوردگان ادوار پیشین هستند ولی حاضر به کناره گیری از کاندیداتوری نیستند.

مطرح بودن نام این شکست خوردگان خود به معنای آن است که هیچ یک از آنان انعطاف و قدرت کناره گیری به نفع دیگری را ندارد (برخلاف عارف که به نفع روحانی در ۸۴ کناره گیری کرد و در این دوره نیز قویا در پشتیبانی از او درآمده است)

امریکن کانسروتیو: دولت ترامپ بعد از چند هفته رجز خوانی علیه ایران، اکنون به آرامی در حال کم کردن لفاظی های خود است؛ ترامپ وعده داده بود که همه گزینه ها علیه ایران روی میز است؛ اما چه کاری انجام داد؟

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *