ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

کارخانه اسلحه‌سازی ایران بیخ گوش اسرائیل

ایران در لبنان کارخانه اسلحه‌سازی تاسیس کرده است. ظاهرا در این کارخانه انواع سلاح ‌از جمله موشک با برد بالاتر از ۵۰۰ کیلومتر و نیز پهپادهای انفجاری ساخته می‌شوند.

بازخبر / یک روزنامه کویتی از قول یک منبع بدون نام مدعی شده که ایران در لبنان کارخانه اسلحه‌سازی تاسیس کرده است. ظاهرا در این کارخانه انواع سلاح ‌از جمله موشک با برد بالاتر از ۵۰۰ کیلومتر و نیز پهپادهای انفجاری ساخته می‌شوند.

این منبع آگاه به روزنامه الجریده گفته که در این کارخانجات انواع گوناگون سلاح و موشک شامل موشک‌هایی با برد بالاتر از ۵۰۰ کیلومتر، موشک‌های زمینی، ضد ناو و ضد تانک، خودروهای زرهی و پهپادهایی که قابلیت حمل مواد منفجره را دارند ساخته می‌شوند.

بر اساس این گزارش، حزب‌الله برخی از سلاح‌های تولید این کارخانجات را در جنگ سوریه آزمایش کرده و نتیجه موفقیت‌آمیز بوده است.

در همین رابطه، وبسایت آلمانی دویچه وله نیز با استناد به گزارش نشریه الجریده نوشت: اگر ایران واقعا چنین کارخانجاتی در لبنان ساخته باشد، این می‌تواند برای اسرائیل تهدیدی جدی تلقی شود.

به نوشته دویچه وله، روزنامه الجریده در دنیای عرب به عنوان یک روزنامه طرفدار اسرائیل شناخته شده و حتی گفته می‌شود که منابع مالی آن از اسرائیل تامین می‌شود.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *