ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان:

پارک علم و فناوری هرمزگان به دنبال حل مشکلات از طریق فناوری است

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: ما به دنبال فرهنگ کارآفرینی با تکیه بر ایده‌های ذهنی و حل مشکلات استان از طریق فناوری و اندیشه مردم هرمزگان هستیم.

بازخبر / از بندرعباس، علی فتی  در مراسم پایانی استارتاپ ویکند شهر هوشمند که با حضور بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برگزار شد اظهارداشت: رویداد استارتاپ ویکند شهر هوشمند بندرعباس در ادامه رویدادهای پیش‌بینی شده پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار شد.

وی با بیان اینکه ما به دنبال فرهنگ کارآفرینی با تکیه بر ایده‌های ذهنی و حل مشکلات استان از طریق فناوری و اندیشه مردم هرمزگان هستیم بیان‌داشت: از این رو با برگزاری رویدادهایی از جمله استارتاپ ویکند، ایده شو و ایده بازار تلاش کردیم تا بتوانیم مردم و افراد صاحب ایده را در توسعه استان سهیم کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان همچنین با قدردانی از اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشگاه پیام نور که همکاری نزدیکی در برگزاری این رویداد داشتند، گفت: شهرداری بندرعباس، دانشگاه علوم پزشکی، نوسازی مدارس، مرکز رشد دانشگاه هرمزگان و آزاد اسلامی بندرعباس، منابع طبیعی استان هرمزگان، نانو صنعت، رسانه‌های استان و… هم تلاش کردند تا این رویداد بخوبی برگزار شود.

در ادامه، حسین رئیسی مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری و دبیر اجرایی رویداد استارتاپ ویکند شهر هوشمند بندرعباس با اشاره به ۵۴ ساعت برگزاری این رویداد، افزود: در پایان این رویداد تیم های برگزیده با نظر هیئت داوران انتخاب شدند.

وی افزود: پس ار ائه تیم‌ها و پاسخ به سوالات داوری تیم‌های “جیک ثانیه” با ایده ارسال سریع سفارش کالا به درب منازل، تیم “گرین هووس” با ایده طراحی اپلیکیشنی که با ایجاد یک فضای اجتماعی و صمیمانه، کاربران خود را تشویق به کاشت، نگهداری و تکثیر گل و گیاه در منزل و فضای کارشان می‌کند و تیم “سرعت گیر هوشمند” با ایده کنترل هوشمند سرعت با نصب سرعت گیرهای هوشمند با اهرم‌های مکانیکی متحرک تعبیه شده در زیر آنها به ترتیب اول تا سوم شدند.

رئیسی گفت: تمامی تیم‌های برگزیده و دیگر تیم‌هایی که در این رویداد حضور داشتند از تسهیلاتی که از سوی پارک علم و فناوری و اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز رشد دانشگاه هرمزگان ارائه شده، برخوردار می‌شوند.

مهدی عسکری زاده مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات که داوری این رویداد نیز بر عهده داشت، ابراز امیدواری‌کرد: این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفته می‌شود تا از ایده هایی که در این رویداد ارائه شد، حمایت شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *