ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
دلیل کار هیات مدیره پرسپولیس را متوجه نمی‌شوم و کارشان پسندیده نیست

ذوالفقارنسب: رویانیان شخصیت پلیسی دارد و همه چیز را پلیسی می‌بیند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعلام شماره حساب از سوی این باشگاه برای حل مشکل مالی مانوئل ژوزه را کار پسندیده‌ای نمی‌داند.

بازخبر / ، بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعلام شماره حساب از سوی این باشگاه برای حل مشکل مالی مانوئل ژوزه را کار پسندیده‌ای نمی‌داند و دلیل این کار اعضای هیات مدیره باشگاه که چند نفر از آنها ورزشی هم هستند را متوجه نمی‌شود.

در مورد اعلام شماره‌حساب از سوی باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی مانوئل ژوزه چه صحبتی دارید؟
از دید من کار پسندیده‌ای نیست. اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افراد محترم و چند نفر از آنها هم ورزشی هستند و حتما با استدلال و دلیل این کار را کرده‌اند اما دلیل این کار را نمی‌توانم متوجه شوم. شخصا از این کار ایرادی نمی‌گیرم و تشویق هم نمی‌کنم و خنثی برخورد می‌کنم؛ صرفا به دلیل اینکه اعضای ورزشی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هستند.

این مشکل در زمان رویانیان ایجاد شده و خود رویانیان هم اعلام کرده پول جمع کردن به این شکل از سوی باشگاه پرسپولیس غیرقانونی است. در این رابطه چه نظری دارید؟
والا نمی‌دانم. من پیگیر این قضیه نبودم و حساسیت بالایی هم نداشتم که بپرسم از نظر حقوقی این کار ایراد دارد یا نه. اما رویانیان شخصیت پلیسی دارد و همه‌چیز را پلیسی می‌بیند. به هر حال در بحث حقوقی این قضیه اطلاعاتی ندارم.

پرسپولیس امروز در لیگ قهرمانان آسیا با الریان قطر بازی دارد. چه تصوری از این دیدار دارید؟
این بازی سوم پرسپولیس در آسیاست و پرسپولیس در دو بازی قبلی‌اش در آسیا خیلی خوب عمل کرد و این بازی می‌تواند حیاتی باشد. چون پرسپولیس با موفقیت در این بازی ۵۰درصد راه صعودش را هموار خواهد کرد و باید با برنامه‌ریزی و تمرکز در این دیدار شرکت کند. تعجب من این است که سومین بازی متوالی خارج از خانه پرسپولیس در آسیاست و این از شاهکارهای AFC است که به این شکل برنامه‌ریزی کرده است.

البته پرسپولیس در بازی اول میزبان بود اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشت از الهلال عربستان در عمان میزبانی کرد.
بله، اما باتوجه به همین مسایل هم فدراسیون و باشگاه می‌توانستند رایزنی کنند تا سه بازی پشت سر هم پرسپولیس خارج از خانه نباشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *