ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
بابازاده؛

یکی دو روز تمرین نکردن استقلال، اثر بدی نگذاشت / برای مردم و به خاطر نام استقلال بازی را بردیم

مربی دروازبان تیم فوتبال استقلال گفت: «بازیکنان تیم ما با وجود مشکلات زیاد بخاطرمردم و نام استقلال با تمام توان بازی کردند.»

بازخبر / حمیدبابازاده پس از برتری استقلال مقابل لوکوموتیو، اظهار داشت: «جوانان تیم امروز خیلی خوب بودند و با تمام توان و با همه مشکلاتی که وجود داشت، برای مردم و به خاطر نام استقلال مقابل لوکوموتیو بازی را بردند.»

 وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال تمرین نمی‌کند و برنده می‌شود، گفت: «ما تمرین هم می‌کنیم و برنده می‌شویم. در هر صورت وقتی بازی‌ها ۴ روز در میان می‌شود، همین اتفاقات رخ می‌دهد. تمام تیم‌های دنیا همینگونه تمرین می‌کنند. در فصل بدنسازی به نوعی فکر این روزها را کرده بودیم. یکی دو روز تمرین نکردن هم اثر بدی نگذاشت.»

 مربی دروازه‌بانان استقلال در خصوص شانس صعود این تیم از گروه خود، عنوان کرد: «تمام تلاش خود را در این خصوص می‌کنیم. تیم‌های گروه خوب هستند و فکر می‌کنم التعاون شانس بیشتری نسبت به لوکوموتیو دارد.»

 بابازاده در خصوص شایعه رفتن افتخاری از اسقلال گفت: خبری از این موضوع ندارم.»

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *