ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اجساد داعشی ها سنگ‌فرش موصل شد+ تصاویر

نیروهای عراقی موفق شدند تعدادی از اعضای گروهک تروریستی داعش را در غرب موصل به هلاکت برسانند؛ اجساد آنها همچنان روی زمین است.

بازخبر /  نیروهای ویژه عراق همچنان در حال پیشروی به سمت مرکز شهر موصل هستند تا آن را به طور کامل از تروریست‌های داعش بازپس بگیرند. از سوی دیگر، حملات توأمان در سوریه توسط ارتش این کشور و ائتلاف کردها و مبارزان عرب، باعث شده گوهک تروریستی داعش روزبه‌روز ضعیف‌تر و به شکست کامل نزدیک‌تر شود.

 نیروهای عراقی موفق شده‌اند بخشی از موصل را فتح کنند اما جنگ برای آزادسازی مرکز اصلی این شهر هنوز آغاز نشده و شهر رقه، مقر اصلی داعش نیز همچنان در تسلط این گروهک قرار دارد. سرویس ضد تروریسم عراق روز جمعه به یکی از روستاهای غرب موصل حمله کرد و موفق شد تعدادی از نیروهای داعشی را به هلاکت برساند.
همانگونه که تصاویر نشان می‌دهد اجساد داعشی‌ها همچنان روی زمین است و مردم که در حال بازگشت به خانه‌هایشان هستند از کنار آنها عبور می‌کنند.

اجساد داعشی‌ها

اجساد داعشی‌ها
اجساد داعشی‌ها
اجساد داعشی‌ها
اجساد داعشی‌ها

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *