ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
سلطانی

زود است اما پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ بیرانوند باید تمرکزش را بیشتر کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند اگر می خواهد در چشم باشد باید تمرکزش را بیشتر کند.

بهروز سلطانی در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر گفت: از همان ابتدای لیگ مشخص بود که پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی در لیگ است و بازی ها و نتایج این تیم هم به خوبی این موضوع را نشان داد چرا که تیمی که می خواهد قهرمان شود باید کم گل بخورد که پرسپولیس به خوبی این کار را انجام داد.
وی ادامه داد: درست است که ۱۸ امتیاز تا پایان لیگ باقی مانده و شاید برای گفتن این حرف زود باشد اما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد و به نظرم برانکو از هفته بیست و پنجم یا بیست و ششم به بازیکنان جوان میدان بدهد تا آن ها را هم بسنجد.
دروازه بان دهه ۶۰ پرسپولیس در مورد عملکرد علیرضا بیرانوند به نامه نیوز گفت: او نشان داده که دروازه بان با تکنیکی است و شاید بعد از سال ها خیال همه پرسپولیسی ها از درون دروازه راحت شده است. به نظرم او عملکرد خوبی داشته اما اگر تمرکزش را بیشتر کند بیشتر در چشم خواهد بود تا بتواند در جام جهانی هم برای ایران عملکرد خوبی داشته باشد.
سلطانی تصریح کرد: برانکو سال قبل محمد انصاری را به فوتبال معرفی کرد و امسال هم صادق محرمی در تیم چهره شد. او نشان داده کارش را خوب بلد است و از حمایت پیشکسوتان هم بهره می برد.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *