اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
/لیگ برتر تنیس روی میز کشور/

برتری تایدواتر بندرعباس مقابل ذوب آهن اصفهان

از سری مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های کشور”جام بانک دی” در بندرعباس و ماهشهر برگزار شد که میزبانان هر دو بازی در پیکاری یک طرفه موفق شدند با نتیحه مشابه ۶ بر صفر مهمانان خود را با شکست بدرقه کنند.

بازخبر / از سری مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های کشور”جام بانک دی” در بندرعباس و ماهشهر برگزار شد که میزبانان هر دو بازی در پیکاری یک طرفه موفق شدند با نتیحه مشابه ۶ بر صفر مهمانان خود را با شکست بدرقه کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، در بندرعباس تیم تایدواتر آن شهر که از هفته قبل صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی شده بود، موفق شد با پیروزی یک طرفه در مقابل ذوب آهن اصفهان، بازی تشریفاتی را به نام خود ثبت کند.

اما حساسترین بازی لیگ برتر در ماهشهر و بین قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته صورت پذیرفت . دانشگاه آزاد که دور رفت را علی رغم حضور عمر عصار مصری در ترکیب پتروشیمی با قاطعیت پشت سر گذاشته بود، اینبار آمده بود که در خانه حریف و بدون حضور ورزشکار مصری در ترکیب تیم جنوبی،   خودنمایی کند.

اما این بازی علی رغم پیش بینی های قبلی و حضور نفرات شاخص در هر دو تیم، با درخشش درخور توجه ورزشکاران پتروشیمی با نتیجه یک طرفه ۶_۰ به نفع میزبان به پایان رسید.

حالا با این نتایج رویارویی دانشگاه آزاد در مقابل تایدواتر در مرحله پلی اف نیمه نهایی قطعی شده است، دیداری که دانشگاه آزاد با توجه به نتایج مرحله رفت و برگشت در مقابل تیم یکپارچه جوان تایدواتر، می بایست با امتیاز ۴_۲ به سود تایدواتر وارد میدان شود.

اما حریف پتروشیمی در مرحله پلی آف نیمه نهایی یکی از دو تیم شهدای آتش نشان و دانشگاه رعد پدافند هوایی خاتم الانبیا خواهد بود.

از مراحل رفت و برگشت لیگ برتر ایران جام بانک دی سه بازی به شرح ذیل باقی مانده که بعد از آن   قرار است بازی های پلی آف و فینال در اردیبهشت و خرداد سال آینده پیگیری شود.

۲۵ اسفند در تهران دانشگاه آزاد و ذوب آهن

۲۶ اسفند در تهران شهدای آتش نشان با پتروشیمی بندرامام

۲۸ اسفند بازی بسیار حساس شهدای آتش نشان و دانشگاه رعد پدافند هوایی خاتم الانبیا

*رده بندی لیگ برتر

۱ – پتروشیمی بندرامام   ۲۲.۵ امتیاز

۲ – تایدواتر بندرعباس   ۱۷ امتیاز

۳ – دانشگاه آزاد اسلامی   ۱۵.۵ امتیاز

۴ – رعد دانشگاه پدافند هوایی   ۹.۵ امتیاز

۵ – شهدای آتش نشان   ۹ امتیاز

۶ – ذوب آهن اصفهان   ۷.۵ امتیاز

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *