اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

دلایل احمدی‌نژاد برای ادامه فعالیت‌های انتخاباتی

اهم خروجی رسانه‌های برون مرزی با موضوع «ایران»، که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی ساعات اخیر می‌باشد، در قالب اخبار کوتاه از منظرتان می‌گذرد.

بازخبر / اهم خروجی رسانه‌های برون مرزی با موضوع «ایران»، که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی ساعات اخیر می‌باشد، در قالب اخبار کوتاه از منظرتان می‌گذرد.

بی بی سی/ نامور حقیقی: دلایل احمدی نژاد برای ادامه فعالیت های انتخاباتی با وجود نهی رهبر ایران برای کاندیداتوری:

احمدی نژاد می خواهد به اصولگرایان نشان دهد که او تنها کسی است که می تواند روحانی را شکست دهد و دیگر کاندیداهای اصولگرا چنین قدرتی را ندارند.

 بازسازی مشروعیت خود به دلیل آنکه در سال های آخر دولت دهم تصویر تاریکی از مدیریت اقتصادی او ترسیم شد.

 زیتون/ رضا علیجانی: در ایران دو پویش و جریان مهم وجود دارد: پویش ناراضیان سیاسی که خواهان آزادی، دموکراسی و رعایت حقوق شهروندی است؛ و جریان ناراضیان اقتصادی که وسیع‌تر و گسترده‌تر است و اولویتش بهبود وضعیت رفاهی است.

جدا افتادگی این دو جریان یکی از نقایص مهم روند گذار به دموکراسی در ایران است.

علی اصغر رمضان پور، تحلیل گر بی بی سی، از عدم اقامه نماز جمعه توسط ائمه جمعه خراسان جنوبی در اعتراض به سخنان استاندار این استان که اعلام کرده بود رقص زنان به اسلام و مسلمین لطمه ای نمی زند را بعنوان “شورش” نام برد و اعلام کرد: این اقدام ادامه راه همان اعتراضاتی است که پیش از این در قبال برگزاری کنسرت ها می شد و البته این سطح از شورش در مقابل دولت بی سابقه است.

الحیات عربستان: ما کشورهای عربی در مواجهه آمریکا و اسراییل با ایران، قربانی ای بیش نیستیم و از خود اراده ای نداریم؛ نه توانستیم مانع قدرت گرفتن حزب الله در لبنان شویم و نه توانستیم بشار اسد را ساقط کنیم. در عراق هم طوری عمل کردیم که به جای صدام حسین، صدام های کوچکی جایگزین شدند.

 العرب: ایران به نفوذ در جنوب لبنان از طریق حزب الله بسنده نکرده و اینک النجباء که همپیمان تهران است، تشکیل سپاهی برای آزادسازی جولان (جنوب غرب سوریه) را اعلام کرده است.
نفوذ ایران در سوریه و لبنان در شرائط فعلی منطقه تأکیدی بر این مسئله است که تهران آنچه که برای پاسخ به ترامپ لازم است را در اختیار دارد و به آسانی تسلیم خواسته های آمریکا نخواهد شد.

اندیشکده واشنگتن: رویارویی قایق های تندرو سپاه با ناو «یواس‌ان‌اس اینویسیبل» و مجبور ساختن این ناو به تغییر مسیر، برای جلوگیری از جاسوسی آمریکایی ها از آزمایش های موشکی ایران انجام شد.
این ناو در لحظه بروز حادثه به احتمال قوی درحال رصد فعالیت های موشکی ایران بوده است.

جروزالم‌پست/ نتانیاهو: پارس‌ها یک بار نتوانستند ما را نابود کنند، اکنون هم نمی‌توانند.

الشرق الاوسط/ اعتراض نتانیاهو به حضور نظامی ایران در سوریه، نشان دهنده نگرانی اسرائیل از سیطره ایران بر مناطق نزدیک به ارتفاعات اشغالی جولان بعد از پایان یافتن جنگ سوریه است، چرا که می تواند از این بلندی ها برای پرتاب موشک هایش به سمت اسرائیل استفاده کند.

توئیت حقیقت نژاد، تحلیلگر بی بی سی درباره استقبال روس ها از ورود کشتی های نیروی دریایی ایران به روسیه

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *