اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
فضاسازی رسانه های حامی سعودی؛

پاسخ بی شرمانه سعودی به ایران/ هشدار جدی اتحادیه عرب به تهران

«بعد از تنش هایی که میان ایران و عربستات به وجود آمد، اینک تنها گزینه ای پیش روی ایران قرار دارد، مذاکره با سعودی هاست.»

بازخبر / رسانه های حامی عربستان سعودی این روزها و در پی اعلام مذاکرات میان ایران و عربستان درباره مسئله حج، به فضاسازی علیه ایران پرداختند و حملات تند عربستان و اتحادیه عرب به ایران در پی فاجعه منا را مجددا رسانه ای کردند.

 وبسایت خبری “حمرین نیوز” از بنگاه های تبلیغاتی حامی سعودی مدعی شد: «بعد از تنش هایی که میان ایران و عربستات به وجود آمد، اینک تنها گزینه ای پیش روی ایران قرار دارد، مذاکره با سعودی هاست.»

حمرین نیوز در ادامه به پاسخ بی شرمانه سعودی به ایران اشاره کرد و نوشت: «آل شیخ مفتی سعودی و رییس هئیت “کبار العلماء” عربستان در پاسخ به تنش افزایی ایران گفته بود که ایرانی ها مسلمان نیستند و مجوس اند و دشمنی آنان با اهل سنت و وهابیت یک دشمنی دیرینه است.»

این وبسایت در ادامه به هشدار اتحادیه عرب به ایران پرداخت و گزارش داد: «بعد از واکنش آل شیخ، اتحادیه عرب به ایران درباره سیاسی کردن مسئله حج هشدار  جدی داد. بدین ترتیب بود که ایران از موضوع حج متضرر شد.»

پسندیدم(2)نپسندیدم(3)
کلمات کلیدی: ، ، ،

7 نظر برای “پاسخ بی شرمانه سعودی به ایران/ هشدار جدی اتحادیه عرب به تهران”

  1. ناشناس گفت:

    آبرو و حیثیت ملت ایران در این دولت بی تدبیر از بین رفت و ایران به عنوان مقصر فاجعه منا مقصر تروریسم در منطقه مقصر در یازدهم سپتامبر و غیره و غیره شده و در تمامی این مدت دولت یازدهم التماس ال سعود را کرده جهت ارتباط و روابط بین دو کشور به نظر میرسد منافعی در میان است.

    پسندیدم(31)نپسندیدم(26)
    1. امیر گفت:

      کی میخای اینو بفهمی که هر چی میکشیم از اون محمود جونته. وقتی همه جهان و بر علیه خودت میکنی باید انتظار این روزا رو داشته باشی.

      پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
  2. ناشناس گفت:

    «بعد از تنش هایی که میان ایران و عربستات به وجود آمد، اینک تنها گزینه ای پیش روی ایران قرار دارد، مذاکره با سعودی هاست.»
    خب کاملا درست میگن دیگه ! واقعیت رو نمیشه انکار کرد

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  3. ناشناس گفت:

    شما اطلاعاتی از قضایا ندارید که این دولت را مقصر جلوه میدهید

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  4. علی افتخار ری گفت:

    یک ایرانی هستم سعودیهاخودشان میدانندتولجن گرفتارشده اندغلط اضافی موقوف.بخدابایک اشاره آقاهمه تان الفرار.پس بازهم غلط اضافی موقوف

    پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
  5. رضا گفت:

    آخه بی انصاف به دولت چه ربطی داره؟ یک گروه خود سر روابط رو تیره کردت و بعد باید دولت بیاد مشکل رو جمع و جورش بکنه؟

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  6. موسوی گفت:

    علت عصبانیت اتحادیه عرب از ایران شکستهای پیدر پی داعش در عراق و سوریه است ،زیرا میدانند حمایتهای ایران بود که باعث این شکستها شده.بعد از صدام این دومین بار است که توسط ایران سیلی محکمی در یافت کرده اند.اگر صدبار هم توطعه کنند باز همین را دریافت میکنند .نشانه نادان هم همین است که هیچ وقت درس نمی گیرد.

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *