اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

دوست داشتم من هم به تیم ملی دعوت شوم/ نمی خواهیم از پرسپولیس امتیاز کسر شود

مدافع تراکتورسازی گفت: دوست داشتم که من هم در این برهه به تیم ملی دعوت می شدم اما حالا هم که این اتفاق رخ نداده برای تیم ملی در این دو بازی پیش رو آرزوی موفقیت می کنم.

بازخبر/ محمد ایرانپوریان درباره لیست تیم ملی و دعوت تنها یک بازیکن از تراکتورسازی برای این اردو اظهار داشت: دوست داشتم که من هم در این برهه به تیم ملی دعوت می شدم اما حالا هم که این اتفاق رخ نداده برای تیم ملی در این دو بازی پیش رو آرزوی موفقیت می کنم و کار دیگری از دستم بر نمی آید.

وی درباره دلخوری بازیکنان تراکتورسازی از لیست تیم ملی خاطرنشان کرد:در جریان دلخوری بازیکنان نیستم و تنها چیزی که می توانم بگویم این است که دوست داشتم به تیم ملی دعوت شوم.دعوت این تعداد بازیکن از تراکتورسازی تصمیم کادر فنی بوده و باید به آن احترام بگذاریم.

مدافع تراکتورسازی درباره ناراحتی هواداران از پایان یافتن سال ۹۵ با تساوی مقابل فولاد خوزستان تاکید کرد: طبیعی است که هواداران انتظار برد از ما داشته باشند و از این موضوع ناراحت شوند. خودمان نیز انتظار داشتیم که با برد مقابل فولاد فاصله امتیازی با پرسپولیس را کم تر کنیم.

ایرانپوریان با اشاره به از دست رفتن امید قهرمانی در لیگ برتر گفت: حالا با توجه به اختلاف امتیازی که داریم امیدمان برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر کم رنگ  شده است.

وی در واکنش به این موضوع  که امکان دارد ۶ امتیاز از پرسپولیس کم شود و تراکتور می تواند برای رسیدن به قهرمانی امیدوار باشد، اذعان داشت: اصلا، ما دوست ندرایم که این اتفاقات رخ بدهد تا ما به قهرمانی امیدوار شویم. درواقع فکر می کنم جالب نباشد که چنین چیزی را برای رقیب خود بپسندیم چرا که آنها هم تا به این جای کار زحمت کشیده اند.

مدافع تراکتورسازی با اشاره به مشکلات مالی که با آن مواجه هستند تاکید کرد: ما تا به امروز ۴۴ درصد از باشگاه دریافتی داشته ایم و مسئولان قول داده اند که پیش از عید درصدی از مطالبات را پرداخت کنند. ما هم مانند خیلی از تیم هایی که اعتصاب کرده اند پول نگرفتیم اما اگر می بینید در تراکتور تا به امروز اعتصابی انجام نشده به خاطر هواداران است. تیم ما پرطرفدار است و احساسات آنها را به خوبی در نظر می گیریم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *