آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
باقری؛

خواست خدا این بود که من از استقلال جدا نشوم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: «قبل از بازی وقتی بچه‌ها فهمیدند فیکس هستم به من گفتند “فرشید امروز گل می‌زنی!”»

بازخبر / فرشید باقری پس از ۲۴ هفته اولین گلش را برای استقلال به ثمر رساند. گلی زیبا با ضربه چرخشی سر که در نهایت همراه با گل لئوناردو پادوانی باعث پیروزی استقلال مقابل سایپا و کسب ۳ امتیاز حساس شد.

اظهارات باقری را در ادامه می خوانید:

* بازی با سایپا چطور بود؟

– بازی سنگینی بود. خب همه می‌دانند که ما قبل از این بازی تمرین فوتبالی روی چمن نداشتیم و کار با توپ نکرده بودیم. هر چه بود برنامه‌های گذشته و تمرینات قبلی بود که بچه‌ها انجام داده بودند و از این حیث ما فقط شب بازی و روی آنالیز کادر فنی از سایپا برای این بازی آماده شدیم.

* با این شرایط فکر می‌کردی برنده شوید؟

– خیلی امیدوار بودیم. خب فارغ از هر اتفاقی که تا قبل از بازی برای تیم و کادر فنی رخ داده بود همه ما دوست داشتیم اول به خاطر هواداران و بعد استقلال، بازی را با برد تمام کنیم؛ هر چند که با مشکلات زیادی هم مواجه باشیم. با این همه ما برای کسب سه امتیاز رفته بودیم و حتم داشتیم که باید این اتفاق بیفتد.

* بعد از گل مساوی خیلی امیدوارانه حمله می‌کردید؟

– خب این به خاطر همان ذهنیتی است که داشتیم و می‌خواستیم برای دل هواداران و خودمان بازی را با برد تمام کنیم. به هر حال همه اعضای این تیم برای اعتبار و آبروی خودشان هم که شده دوست ندارند به حریفان امتیاز بدهند. از کورس در جدول هم نباید عقب می‌افتادیم.

* درباره گل خودت حرفی نمی‌زنی؟

– قبل از بازی وقتی بچه‌ها فهمیدند فیکس هستم به من گفتند “فرشید امروز گل می‌زنی!” و وقتی گل زدم همه به من همین را می‌گفتند.

* این اولین گلت با لباس استقلال بود. از زدنش چه حسی داشتی؟

– من باید برای این گل از کادر فنی و همه بچه‌های تیم تشکر کنم. این را هم بگویم بعد از گل بیشتر از اینکه برای خودم خوشحال باشم برای هم‌تیمی‌ها و مربیان تیم خوشحال بودم چون می‌دیدم که چقدر از من خوشحال‌ترند.

* روی هوا چرخش زیبایی به سرت دادی. درباره گلزنی‌ات توضیح می‌دهی؟

– سانتر عالی و بی‌نقص ابراهیمی کمکم کرد البته خواست خدا بود که آن لحظه آن گل را بزنم.

* شادی خاصی هم نداشتی!

– خب چون من زیاد گل نمی‌زنم و اصولاً گلزن نیستم، به این خاطر به این مسائل هم فکر نمی‌کنم.

* یادت هست یکی، دو ماه پیش درخواست جدایی از استقلال را داده بودی؟

– خب آن زمان کادر فنی هم این اجازه را به من داد. جباروف و آندو در آستانه حضور در استقلال بودند و من هم در آن شرایط باید می‌رفتم تا در تیمی باشم که بازی کنم.

* الان که نرفتی خوشحالی؟

– من به قسمت خیلی اعتقاد دارم و مطمئن هستم خواست خدا این بود که من از استقلال جدا نشوم. ان‌شاءالله بتوانم باز هم برای این تیم مؤثر باشم.

* بازی با لوکوموتیو را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

– قطعاً بازی آسانی در پیش نداریم و کار دشوار است. ازبک‌ها فیزیکی و تاکتیکی هستند و قطعاً کادر فنی با آنالیز دقیقی که همیشه از حریفان انجام می‌دهند روی ضد تاکتیک‌ها برای این دیدار برنامه خواهند داشت.

* فکر می‌کنی استقلال از گروهش صعود ‌کند؟

– حتماً صعود می‌کنیم. ما در بازی با الاهلی هم نباید شکست می‌خوردیم. البته امیدوارم در این بازی هم مثل دیدار با السد هواداران‌مان به آزادی بیایند.

* چرا طرفداران‌تان در این هفته‌ها استقبال چندانی از بازی‌های خانگی استقلال نمی‌کنند؟

– طرفداران استقلال هر زمان لازم بوده خودشان را ثابت کرده‌اند و حتم دارم در بازی با لوکوموتیو که جنبه ملی دارد هم به آزادی خواهند آمد.

پسندیدم(8)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *