آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
شد 113 میلیون و 650 هزار تومان؛

بازیکنان پرسپولیس یک درصد قرارداد خود را گلریزان کردند

پس از درخواست باشگاه پرسپولیس از هواداران برای پرداخت طلب سرمربی پرتغالی اسبق، بازیکنان پرسپولیس به عنوان سهم خود یک درصد قرارداد خود را بخشیدند که می شود ۱۱۳میلیون تومان از پولی که نگرفته‌اند!

بازخبر / پرداخت بدهی مانوئل ژوزه در لیگ دوازدهم، این روزها به دغدغه اصلی این باشگاه تبدیل شده است.

 با توجه به احتمال کم شدن امتیاز سرخپوشان از سوی فیفا، علی اکبر طاهری سرپرست پرسپولیس، شماره حسابی را اعلام کرده تا هواداران این باشگاه در چند روز آینده کمک‌های مالی خود را به حساب اعلام شده واریز کنند تا با جمع شدن پول مورد نظر، خطر کسر امتیاز و یا محرومیت‌های احتمالی بعدی از تیم قرمزها برداشته شود.

 در این میان، سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس درباره صحبت‌های علی کریمی که خواسته هر یک از بازیکنان، یک درصد قرارداد خود را ببخشند، گفته: «به هر حال باشگاه پرسپولیس مشکل دارد و همه باشگاه‌ها با چنین مشکلاتی روبه‌رو هستند. امیدوارم که مردم حمایت و کمک کنند تا مشکلات تیم کاسته شود. مطمئنا بازیکنان نیز چنین تصمیمی گرفته‌‌اند و این کار را می‌کنند و یک درصد قراردادشان را می‌بخشند.»

 اما بررسی یک درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس که در سازمان لیگ برتر فوتبال ایران به ثبت رسیده، ما را به رقم ۱۱۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رساند.

 این کار بازیکنان پرسپولیس در نوع خود ارزشمند است اما نکته اینجاست که باشگاه پرسپولیس این پول را در حال حاضر احتیاج دارد تا بدهی میلیاردی خود را به ژوزه بپردازد و تنها کمک بازیکنان پرسپولیس، بخشیدن یک درصد از پولی است که هنوز تا به اینجای کار چهل درصد از آن را گرفته‌‌اند و این یک درصد فقط شاید از آن‌ها در آینده کم شود!

نکته: قرارداد حمیدرضا طاهرخانی در سایت سازمان لیگ به ثبت نرسیده است.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *