اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

سورپرایز جذاب نقل و انتقالاتی برای فصل بعد پرسپولیس

ستاره غایب این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس از شرایطش برای ادامه حضور در این تیم صحبت کرده است.

بازخبر /کمال کامیابی‌نیا از ‌شرایط و انگیزه‌هایش در بازگشت و همچنین تمدید قراردادش صحبت کرد. بدون شک خبر تمدید قرارداد کمال کامیابی نیا یک خبر خوش نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها می باشد.

شرایط قرارداد در فصل آینده

اول فصل، بحث تمدید قرارداد نبود و بحثى که داشتیم مالی بود. ‌‌قرار بود در تاریخ مشخص شده مبلغی به من بدهند که دیر شد اما خیلى زود این سوءتفاهم برطرف شد. ‌‌وقتی به پرسپولیس آمدم قراردادى ۲ ساله بستم و در هر ۲ سال مبلغ قراردادم مشخص شد و این‌که بعضی‌ها می‌گویند به دنبال افزایش آن بودم درست نیست و نمى‌دانم دنبال چه چیزى هستند و به دنبال چه حاشیه‌‌اى هستند. ‌‌اکنون قراردادم در پایان فصل تمام مى‌شود و تنها ۲ ماه دیگر در خدمت پرسپولیس هستم اما صد‌در‌صد به دنبال ماندن در این تیم هستم.‌ من این‌جا پیشرفت کردم و پیراهن مقدس تیم ملی هم از این‌جا به دست آوردم و هواداران همیشه به من محبت داشتند و هیچ‌وقت این را فراموش نمى‌کنم.‌ ۲‌ سال فوق‌العاده با پرسپولیس داشتم و پر از خاطرات خوب در‌کنار هواداران. ‌از طرف باشگاه براى تمدید پیشنهاد داده‌اند و هیچ مشکلی نیست و صد‌در‌صد در پایان فصل تمدید خواهم کرد و آن زمان در این‌خصوص حرف می‌زنیم.‌‌‌ مى‌خواهم سر فرصت و زمانى‌که قهرمان شدیم، در این باره متمرکز شوم و اکنون فقط قهرمانى و موفقیت به همراه پرسپولیس برایم اهمیت دارد.

پیشنهاد چینى ندارم اما…

درباره پیشنهاد خارجی، اصلا پیشنهادى از چین وجود ندارد چون این لیگ اصلا نمی‌تواند بازیکن آسیایی بگیرد. ‌دوست دارم به تیمی بروم که خوب باشد و پیشرفت کنم. ‌‌اگر خوب نباشد اولویت من پرسپولیس است. ۲ تیم از مدتى پیش زیر‌نظرم دارند اما من مطمئنا در فصل آینده به‌دنبال حضور و تمدید با پرسپولیس هستم.

 نباید حسرت برانکو و کى‌روش را بخوریم

هم آقای کی‌روش و هم برانکو ایوانکوویچ، جزو مربیان بزرگى هستند که از بخت خوبم فرصت تجربه کنارشان را به‌‌‌دست آوردم.‌‌ اکنون حیف است با از دست دادن هر‌کدام از آن‌ها حسرت بزرگى نصیب‌مان شود و فوتبال ما از علم آن‌ها بى‌بهره شود. نباید بگذاریم آن‌ها به سادگی کشورمان را ترک کنند. ‌‌چیزهایی از آن‌ها یاد گرفتم که در چند سال حضورم در لیگ برابرى مى‌کرد. اکنون هم تا حدودی مشکلات برطرف شده و امیدوارم باشگاه‌ها تعامل کنند و همچنین فدراسیون تا این مشکل کاملا برطرف شود.

پسندیدم(8)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *