ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران:

نیازمند نزدیک‌تر شدن هنر تئاتر به مردم هستیم/هرمزگان سرشار از استعداد تئاتر است

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران گفت: در حوزه تئاتر ما در معرفی پدیده‌ها و استعدادهای تئاتری از هرمزگان به‌عنوان استان شاخص یاد می‌کنیم و امیدواریم که چهره تئاتر این استان با توسعه اماکن تئاتری که مطالبه جدی مدیران و هنرمندان این استان است روزبه‌روز متعالی‌تر شود.

منطقه خلیج‌فارس، بیان کرد: فرآیند انتخابات انجمن هنرهای نمایشی ایران از سال ۱۳۹۴ به این امید که مطالبه هنرمندان مبنی بر تعیین و مدیریت رویدادهای هنری و تئاتری بر عهده هنرمندان باشد کلید خورده است.

 وی ادامه داد: با استقبال از این ایده و طرح، آیین‌نامه انتخابات تعیین و اساس‌نامه انجمن به نحوی تغییر پیدا کرد تا گروه‌های نمایشی‌ای که حائز پروانه بهره‌برداری از انجمن هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

بهدار وند افزود: آنچه انتظار و توقع بدنه تئاتر از اعضای هیئت‌رئیسه‌هایی است که در استان‌ها انتخاب می‌شوند، تلاش به‌صورت جدی برای توسعه تئاتر و ترویج تئاتر در شهرستان‌های و استان‌ها است.

وی اضافه کرد: ما بیش و پیش از اینکه به جشنواره‌های تئاتر نیاز داشته باشیم به نزدیک‌تر شدن هنر تئاتر به مردم نیازمند هستیم و تا این اتفاق اجتماعی در بین هنرمندان تئاتر و مخاطبان اصلی آن‌که مردم هستند اتفاق نیفتد آینده موفقی را متصور نخواهیم بود.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران ابراز کرد: امیدواریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد در استان‌ها به‌خصوص در استان هرمزگان‌ که از مدیرکل فخیمی برخوردار است، با توسعه اماکن تئاتری امکان بهره‌مندی مردم از هنر تئاتر و اعتلای هنر تئاتر توسط هنرمندان را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: پس از صدور احکام هیئت‌رئیسه جدید انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان، به مدت ۲ سال این افراد به‌عنوان اعضای دائمی انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان منصوب می‌شوند که در حقیقت این اتفاق باعث منظم شدن دایره کاری و حوزه ارتباطی ادارات کل فرهنگ و ارشاد و انجمن هنرهای نمایشی کشور با هنرمندان در استان‌ها می‌شود.

بهدار وند با بیان اینکه استان هرمزگان از پرظرفیت‌ترین استان‌های هنری است خاطرنشان کرد: در حوزه تئاتر ما در معرفی پدیده‌ها و استعدادهای تئاتری از هرمزگان به‌عنوان استان شاخص یاد می‌کنیم و امیدواریم که چهره تئاتر این استان با توسعه اماکن تئاتری که مطالبه جدی مدیران و هنرمندان این استان است روزبه‌روز متعالی‌تر شود.

وی اظهار کرد: آنچه در توان انجمن هنرهای نمایشی در حوزه حمایتی وجود دارد این است که در هرسال کارهای حرفه‌ای و تئاترهایی با ویژگی‌های ارزشی هنری و پتانسیل‌های خاص تئاتر هر استان‌ که به اجرای عموم رفته‌اند را موردحمایت قرار دهیم.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران گفت: در راستای حمایت از تئاتر و هنرمندان این حوزه قطعاً استان هرمزگان با توجه به پیشینه و وضعیت حاضرش که از ارزشمندی خاصی برای ما برخوردار خواهد شد، به‌طور ویژه حمایت خواهیم کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *