ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

خبری خوش از نقل و انتقالات فصل بعد برای پرسپولیسی‌ها

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تمامی باشگاه ها باید تا چهار سال آینده بدهی های خود را تسویه کنند .

بازخبر / مهدی تاج در پایان مجمع انتخابی هیات فوتبال استان مرکزی در جمع خبرنگاران افزود: در بخش باشگاهی ایراداتی به فدراسیون وارد است که خودمان هم آن را قبول داریم. اینکه ما بدهکاری باشگاه ها را لحاظ نکردیم و تیم ها بدون مشکل در لیگ ها بازی می کنند که البته هر فرد دیگری هم جای ما بود همین کار را انجام می داد چون تمامی ۱۶ تیم لیگ برتر بدهکار هستند و نمی توان با محروم کردن همه تیم ها لیگ برگزار کرد.

وی افزود: برنامه ما ابن است که در ۴ سال آینده تمامی باشگاه ها، بدهکاری های خود را تسویه کنند و در اولین گام اجازه جذب بازیکن و مربی به تیم های دارای پرونده باز در فیفا، نخواهیم داد .

وی در خصوص وضعیت بدهکاری سرخابی های پایتخت و تراکتورسازان گفت: پرسپولیس مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد چون رای محکومیتی از این باشگاه به ما ارسال نشده است. استقلالی ها هم ادعا کرده اند نسبت به تعیین تکلیف بدهی های خارجی اقدام کرده اند که شخصا این موضوع را از فیفا استعلام کرده ام که امیدواریم اینگونه باشد. البته وضعیت مالی تراکتورسازان بحرانی است و باید همه کمک کنند.

تاج در خصوص مجمع انتخابی هیات فوتبال استان مرکزی گفت: این مجمع در شرایط خوبی برگزار شد و با رای مناسبی رییس هیات انتخاب شد که می بایست از تمام ظرفیت ها جهت توسعه فوتبال این استان استفاده شود.

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *