ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
بلومبرگ؛

حامیان ایران در آفریقا در جنگ با ترامپ خون می دهند

تهران توانسته است حتی با وجود تحریم های اقتصادی شدید و فروش کم نفت خود در سال های اخیر نفوذ خود را در بسیاری از نقاط جهان افزایش دهد.

بازخبر / خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی نوشت: یک مرد نیجریه ای با صراحت کامل بیان می کند  اگر ما بدانیم که ایران به کمک ما نیاز دارد، ما حتی حاضریم خون بدهیم و ترامپ باید بداند که حامیان ایران در سرتاسر جهان آماده اند تا هر کاری را انجام دهند تا ایران آمریکا را شکست دهد.

بلومبرگ افزود: اکنون در حالی که جهان خود را برای دوره ترامپ آماده می کند، پیامی که متوجه دولت آمریکا و ترامپ است این است که ایران نفوذ خود را در منطقه و حتی در مناطق غیر قابل باوری افزایش داده است. تهران توانسته است حتی با وجود تحریم های اقتصادی شدید و فروش کم نفت خود در سال های اخیر نفوذ خود را در بسیاری از نقاط جهان افزایش دهد.

این خبرگزاری افزود: در حالی که ترامپ با تهدیدات خود دوستان و متحدانش را از خود دور می کند، ایران با سیاستی نرم  متحدان خود را افزایش می دهد. تهران توانسته است حتی با وجود تحریم های اقتصادی شدید و فروش کم نفت خود در سال های اخیر نفوذ خود را در بسیاری از نقاط جهان افزایش دهد.

این خبرگزاری افزود: کم نیستند افرادی که در سرتاسر نقاط جهان چنین باوری را به سیاست های جمهوری اسلامی ایران در مقابل آمریکا دارند و با تمام توان خود حاضرند اقدامات بزرگی را برای ایران انجام دهند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *