اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
طی چند ماه اخیر طرحی برای ارتباط و آشنایی حوزه‌های علمیه با خدمات دولت اجرا شده که چندین نفر از چهره‌های نزدیک به جریان فتنه به عنوان نقش‌آفرینان اصلی آن فعالیت می‌کنند.

خدمات نسل سوم تلفن همراه به ابوموسی رسید

خدمات نسل سوم تلفن همراه موسوم به ((تری جی)) به همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به جزیره ابوموسی رسید.

بازخبر / از بندرعباس، نخستین سایت ارائه‌دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه در شهرستان ابوموسی امروز رسما به بهره برداری رسید.

مهدی عسکری‌زاده مدیر ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان هرمزگان با اشاره به این که ICT پیشران توسعه در استان است، گفت: با توجه به انجام عملیات سوآپ (Swap) سایت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل جهت ارائه خدمات نسل سوم تلفن همراه (۳G) و LTE در شهرستان ابوموسی اقدامات لازم در اسفند ماه سال جاری صورت پذیرفت.

وی با بیان این که رشد حوزه ارتباطات حاصل رقابت است، افزود: در همین راستا مقرر شد سایر اپراتورهای سیار ملی نیز جهت ارتقاء خدمات کمی و کیفی در حوزه مربوطه اقدام نمایند. ضمنا با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای شرکت ارتباطات سیار، شرکت های خدمات ارتباطی ایرانسل و رایتل در اوایل سال ۹۶ شاهد پوشش حداکثری موبایل اعم از ۲G، ۳G  و ۴G در شهرستان نامبرده خواهیم بود.

عسکری‌زاده همچنین به توجه ویژه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان در زمینه متوازن‌سازی ارائه خدمات در مناطق مختلف استان اشاره کرد و عنوان داشت: برنامه‌ریزی برای ایجاد پوشش مطلوب در حوزه ارائه خدمات نسل جدید تلفن همراه و امکان دسترسی جمعیت حداکثری به این زیرساخت‌ها در جریان است.

مدیر ارشد وزارت ارتباطات در هرمزگان ابراز امیدواری کرد: پس از راه اندازی سایت مذکور و ایجاد ظرفیت لازم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات روند توسعه و ایجاد فضای رقابتی در شهرستان ابوموسی ادامه یابد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *