آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

جزئیات کشف بقایای اسکلت ۸۰۰ کودک ایرلندی در یک در زیرزمین!

در پی کشف بقایای اسکلت نزدیک به ۸۰۰ کودک در زیرزمین اقامتگاهی متعلق به کلیسا، دولت ایرلند اعلام کرده است دامنه تحقیقات خود را به تمامی صومعه ها و اقامتگاه مادران مجرد و یتیم خانه های متعلق به کلیسا طی دهه های گذشته گسترش خواهد داد.

بازخبر / در پی کشف بقایای اسکلت نزدیک به ۸۰۰ کودک در زیرزمین اقامتگاهی متعلق به کلیسا، دولت ایرلند اعلام کرده است دامنه تحقیقات خود را به تمامی صومعه ها و اقامتگاه مادران مجرد و یتیم خانه های متعلق به کلیسا طی دهه های گذشته گسترش خواهد داد.
این گور دسته جمعی در زیرزمین یتیم خانه و اقامتگاهی در شهر تیوم کشف شده و طبق اعلام دولت جمهوری ایرلند، این کودکان در بیش از ۲۰ اتاقک و محفظه در زیرزمین ساختمانی دفن شده اند که تا دهه ۶۰ میلادی محل اقامت راهبان و مادران مجرد و کودکان یتیم بوده و به کلیسا تعلق داشته است.
اندا کنی، نخست وزیر جمهوری ایرلند در باره آغاز این تحقیقات گفت: «این اتفاق در زمان خیلی قدیمی اتفاق نیفتاده است بلکه در زمان ما بوقوع پیوسته است. ضرورت دارد که به سرعت، به شکلی موثر و با حساسیت زیاد این تحقیقات را انجام بدهیم. آنچه که در اینجا اتفاق افتاده وضعیت وحشتناکی است بویژه برای آنهایی که با کودکان و نزدیکانشان به این شکل رفتار شده است.»
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *