ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
ذورالقدر در نخستین نشست هم‌اندیشی نخبگان جبهه مردمی:

مبنای حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب پاسخ به فراخوان رهبر انقلاب برای انقلابی‌گری است

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه اظهارنظرها در خط‌ مشی جبهه تعیین کننده است، گفت:آنچه مبنای حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قرار گرفت، پاسخ به فراخوان مقام معظم رهبری در موضوع انقلاب و انقلابی‌گری است.

بازخبر / «محمدباقر ذوالقدر» رئیس ستاد «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» در نخستین نشست هم‌اندیشی نخبگان این جبهه که عصر امروز سه‌شنبه در مسجد الرحمن تهران برگزار شد، با اشاره به مبانی و اساس حرکت جبهه مردمی و دلایل تأسیس آن، اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک حرکت مردمی است و تصمیمات در آن باید بر اساس مشارکت بدنه و اهل نظر صورت گیرد.

ذوالقدر ادامه داد: برخلاف رویه‌های منسوخ که برخی در مرکز بنشینند و به بدنه ابلاغ کنند، تصمیمات باید مردم‌سالارانه اتخاذ شود.

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این مدل حرکت مردم سالارانه، جبهه مردمی اولین تجربه ماست، تصریح کرد: اظهارنظرها در خط‌ مشی جبهه تعیین کننده است و در تصمیماتی که برای مسائل مهم است، باید نظرات مردم لحاظ شود.

وی تاکید کرد: آنچه مبنای حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قرار گرفت، پاسخ به فراخوان مقام معظم رهبری در موضوع انقلاب و انقلابی‌گری است، بنابراین این جبهه از یک منظر پاسخ به مطالبه‌ای بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید روی مباحث،ارزش‌ها و شیوه‌های بازگشت به گفتمان انقلاب اسلامی و انقلابی‌گری کار شود.

ذوالقدر موضوع دوم و اساسی جبهه مردمی را بحث گفتمان این جبهه در این مرحله از حیات سیاسی کشور برشمرد و اظهار داشت: گفتمان انتخاب شده، گفتمان اصلی و فرعی و سیاست‌های جبهه برای ورود به انتخابات است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *