ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار هرمزگان:

صدور روادید الکترونیکی در فرودگاه بین المللی بندرعباس آغاز شد

بندرعباس – استاندار هرمزگان گفت: صدور روادید الکترونیکی در فرودگاه بین المللی بندرعباس آغاز شد

بازخبر / جاسم جادری صبح سه شنبه در مراسم آغاز به کار صدور روادید الکترونیکی در فرودگاه بندرعباس که با حضور قشقاوی معاون وزیر امور خارجه برگزار شد، با بیان اینکه یکی از آروزهای دیرین مردم و مسئولان هرمزگان امروز در حال به واقعیت پیوستن است، بیان داشت:‌ تشریف‌فرمایی آقای قشقاوی به استان به عنوان دومین معاون وزیر امور خارجه پس از جابری انصاری طی یک هفته است که نشان از اهمیت استان دارد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در ماه‌های اخیر چندین وزیر، معاون رئیس جمهور، و سفرای چندین کشور به بندرعباس و هرمزگان سفر داشته‌اند، گفت: از این میان می‌توان به حضور وزیر انرژی روسیه، وزیر زیرساخت هلند و وزیر خارجه عمان در بندرعباس اشاره کرد.

جادری به ایجاد و راه‌اندازی خط کشتیرانی بین عمان و بندرعباس اشاره و افزود:‌ به واسطه این فعالیت‌ها و آمد و رفت‌ها هرمزگان یک بار دیگر خود را به عنوان محلی مناسب برای افزایش تعاملات بین‌المللی و اقتصادی مطرح کرده است.

وی به عبور درآمد کمرگات هرمزگان از مرز ۱۰ هزار میلیارد تومان در سال‌جاری اشاره و افزود:‌ این میزان درآمد برابر با ۷۰ درصد از مجموع درآمد کمرگی است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در سال‌های آینده چهار پنج فرودگاه دیگر موجود از مجموع ۱۳ فرودگاه استان مجددا عملیاتی می‌شود، یادآور شد: با توجه به حضور نمایندگانی با تجربه از هرمزگان در مجلس و تمایل استان برای فراهم‌سازی امکانات رفاهی مرتبط با فعالیت‌های دیپلماسی وزارت خارجه امید است بتوانیم میزبانی خوبی از اینگونه فعالیت‌ها داشته باشیم.

جادری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بین استان مسندام عمان و هرمزگان روابط به خوبی در حال رقم خوردن است، یادآور شد:‌اگر روابط در همین مسیر ادامه پیدا کند در آینده شاهد انعقاد تفاهم‌نامه‌های بیشتری بین دو کشور خواهیم بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *