آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

عرضه گلکسی اس ۸ سامسونگ احتمالاً باز هم به تعویق می افتد

اگرچه طرفداران سامسونگ برای رونمایی گلکسی اس ۸ لحظه شماری می کنند، اما به نظر می رسد اختلاف زیادی بین زمان معرفی و عرضه آن در بازار وجود دارد. چندی پیش خبرگزاری های کره ای از آغاز عرضه موبایل مورد بحث در تاریخ ۲۱ آوریل (یکم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶) خبر داده بودند، اما ظاهراً تغییراتی در این برنامه ایجاد شده.

بازخبر / طبق اخبار امروز، باید هفت روز دیگر نیز منتظر گلکسی اس ۸ بمانید، چون ایوان بلس ساعاتی قبل در توییت خود اعلام کرد سامسونگ عرضه پرچمدار خود را یک هفته به تعویق انداخته و این محصول را از ۲۸ آوریل (هشتم اردیبهشت) به دست خریداران خواهد رساند.

گفتنیست از چند ماه قبل گفته می شد سامسونگ در کنگره جهانی موبایل یعنی اوایل اسفند، گلکسی اس ۸ را رسماً رونمایی خواهد کرد، اما چندی بعد مشخص شد این موضوع صحت ندارد. در جریان MWC تاریخ ۲۹ مارس (نهم فروردین) به صورت رسمی برای معرفی این اسمارت فون اعلام شد.

به گفته ایوان بلس، تأخیر یک هفته ای در زمان عرضه پرچمدار کره ای ها به خاطر تولید کمتر از حد انتظار چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ و اگزینوس ۸۸۹۵ است که هر دو بر اساس فرایند ۱۰ نانومتری ساخته می شوند. دیروز هم منابع کره ای اظهار داشتنداتکا به فرایند ۱۰ نانومتری باعث تأخیر در عرضه پرچمداران سال ۲۰۱۷ شده است.

به هر حال، امیدواریم این همه صبر و بردباری طرفداران سامسونگ نتیجه خوبی در پی داشته باشد و گلکسی اس ۸ همان پرچمداری باشد که همگان انتظار دارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *