ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
پشت پرده تعویض پر حرف و حدیث نفت تهران؛

علی دایی فریب یک استقلالی را خورد و پشیمان شد

مهاجم استقلالی نفت تهران پیش از بازی با پرسپولیس حسابی خط و نشان کشیده بود و سرمربی تیم به خاطر همین انگیزه وی را در زمین نگه داشت.

بازخبر / پس از اخراج نادر صفرزایی دروازه بان نفت تهران در دقیقه ۴ دیدار با پرسپولیس، شهاب عادلی گلر سوم و ۱۸ ساله این تیم به زمین آمد.

 این در حالی است که با نظر علی دایی، ایمان مبعلی در یک تصمیم غیرمنتظره تعویض شد و در حالی که محسن خلیلی به سمتش رفته بود تا با او صحبت کند قهر کرد و راهی رختکن شد.

 خیلی‌ها عقیده دارند شاید بهتر بود علی دایی به جای مبعلی، ارسلان مطهری که یک مهاجم است، را از زمین بیرون می‌کشید و فقط با محمد قاضی در خط حمله به کار ادامه می‌داد.

 کار به جایی کشید که به خاطر همین تعویض اوایل مسابقه، در فضای مجازی ادعاهای عجیبی مطرح شد و برخی استقلالی‌ها گفتند در بازی نفت و پرسپولیس تبانی شده و دایی پس از اخراج مشکوک دروازه بان تیمش، عمدا مبعلی را تعویض کرده است تا میانه میدان را به حریف واگذار کند.

 با این وجود شاید دایی فریب ادعاهای قبل از بازی ارسلان مطهری را خورد. مطهری که به هواداری از استقلال مشهور است، حسابی برای پرسپولیس خط و نشان کشیده بود و چه بسا دایی او را به همین دلیل در زمین نگه داشت.

 با این حال ارسلان در طول مسابقه هیچ کاری از پیش نبرد تا احتمالا شهریار از تعویض مبعلی پشیمان شود.

پسندیدم(7)نپسندیدم(9)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *