ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

زمان واریز یارانه اسفند مشخص شد / چه کسانی یارانه شان قطع شد؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یارانه ۴ میلیون و ۸۵۳ هزارو ۳۸۶ نفر از افرادی که درآمد ناخالصشان بیش از ۳ میلیون بود، قطع شد.

بازخبر / در حالی که به روزهای پایانی اسفند ماه و به علاوه ایام نوروزنزدیک می‌شویم که دولت قرار بود یارانه مربوط به این ماه را زودتر از زمان مقرر هر ماه و قبل از ۲۰ اسفند ماه پرداخت کند که نه تنها هنوز خبری از زمان واریز یارانه‌های نقدی نیست که نوبخت دیروزدر صحن علنی مجلس از قطع  یارانه ۴ میلیون و ۸۵۳ هزارو ۳۸۶ نفر از افرادی که درآمد ناخالصشان بیش از ۳ میلیون بود خبر داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه تصریح کرد: تا اول بهمن‌ماه یارانه ۴ میلیون و ۸۵۳ هزارو ۳۸۶ نفر از افرادی که درآمد ناخالصشان بیش از ۳ میلیون بود، قطع شد اما نامه های فراوانی از دفاتر خود نمایندگان مجلس دریافت کردیم مبنی بر اینکه یارانه بعضی از بازنشستگان آموزش و پرورش قطع شده

وی تاکید کرد: حذف گسترده یارانه افراد جامعه منجر به نارضایتی از نظام خواهد شد.

احتمال می رود هفتاد و سومین مرحله یارانه نقدی در ۲۶ اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود ومبلغ یارانه نیز همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

به علاوه زمان توزیع سبد کالای مربوط به اقشار کم درآمد و اقلام موجود در این بسته ها نیز هنوز مشخص نیست.

با این وجود مشخص نیست چه تعداد از میان حذف شدگان از لیست یارانه به اشتباه حذف شده‌اند و آیا اعتراض این افراد موجب بازگرداندن آن‌ها به لیست دریافت یارانه خواهد شد یا خیر؟

پسندیدم(1)نپسندیدم(26)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *