ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

دانشگاهی رایگان برای همه؛ نگاهی به اپلیکیشن خان آکادمی

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که دوست دارند هر روز چیز جدیدی را به دانش خود بیفزایند، اپلیکیشن «خان آکادمی» (Khan Academy) حتما شما را هیجان‌زده خواهد کرد.

بازخبر / این اپلیکیشن اجازه می‌دهد علوم و مهارت‌های آکادمیک مختلف را با استفاده از آموزش‌های ویدیویی ساده فرا بگیرید. اپلیکیشن خان آکادمی متعلق به سازمانی غیرانتفاعی به همین نام است که از سال ۲۰۰۶ میلادی توسط یک آمریکایی هندی تبار به نام «سلمان خان» شروع به کار کرده. هدف از تاسیس این سازمان قرار دادن آموزش‌های رایگان سطح بالا در دسترس تمام افراد در تمام نقاط دنیا بوده است. این سازمان تا به حال بیش از ۷۰۰ دوره‌ی آموزشی مختلف را در موضوعات مختلف، از ریاضیات، فیزیک، شیمی و زیست‌شناسی گرفته تا کامپیوتر، تاریخ، هنر و علوم انسانی تولید کرده. در اپلیکیشن خان آکادمی به همه‌ی این دوره‌های آموزشی دسترسی خواهید داشت. دوره‌های آموزشی در اپلیکیشن خان آکادمی به شکلی مناسب دسته‌بندی شده‌اند تا بتوانید در هر سطحی که هستید به راحتی موضوع مورد علاقه و متناسب خود را پیدا کنید. هر دوره‌ی آموزشی خان آکادمی از تعدادی ویدیوی کوتاه تشکیل شده که به صورت درس به درس مرتب شده‌اند. اپلیکیشن خان آکادمی پیشرفت شما در هر دوره را ذخیره می‌کند تا هر گاه به یک دوره‌ی آموزشی بازگشتید بدانید تا کدام درس پیش رفته بودید. در ابتدای هر دوره هم یک آزمون سنجش سطح در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می‌توانید مهارت خود در آن دوره‌ی خاص را محک بزنید. تمام دوره‌های آموزشی و ویدیوهای اپلیکیشن خان آکادمی همیشه و همه‌جا به صورت آنلاین و کاملا رایگان در اختیار شما هستند. با این حال اگر دوست داشته باشید، اپلیکیشن خان آکادمی حتی این امکان را هم فراهم کرده که ویدیوها را دانلود کنید و زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید با خیال راحت آن‌ها را ببینید.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *