ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

FBI از وزارت دادگستری آمریکا خواست ادعای شنود مکالمات ترامپ در دولت اوباما را تکذیب کند

رئیس پلیس فدرال آمریکا از وزارت دادگسنری این کشور خواسته است که اظهارات ترامپ درباره شنود مکالمات وی در دولت باراک اوباما را تکذیب کند.

بازخبر / به نقل از نیویورک تایمز، جیمز کومی رئیس پلیس فدرال آمریکا از وزارت دادگستری این کشور خواسته است که اظهارات دونالد ترامپ درباره شنود مکالمات وی از سوی دولت باراک اوباما را تکذیب کند.

براساس این گزارش، کوکی روز گذشته از وزارت دادگستری تقاضا کرده که اظهارت ترامپ مبنی بر اینکه باراک اوباما دستور داده مکالمات وی در طول رقابتهای انتخاباتی شنود و ضبط شود را تکذیب کند. کومی گفته است که این اظهارات کاملا نادرست است و باید تصحیح شود.

وی تاکید کرده است که درباره این ادعاها هیچ مدرک و نشانه ای نیست و هیچ نقض قانونی صورت نگرفته است.

وزارت دادگستری آمریکا تاکنون واکنشی به این درخواست انجام نداده است.

جیمز کومی از معدود مقاماتی است که از دوران اوباما همچنان در سمت خود باقی مانده است.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا دیروز (شنبه) «باراک اوباما» رئیس‌جمهور پیشین را به صدور حکم جاسوسی از مکالمات خود در جریان رقابت‌های انتخاباتی متهم کرده بود.

«جیمز کلپر» رئیس پیشین آژانس ملی اطلاعات آمریکا نیز در در گفت‌وگو با شبکه خبری ان‌بی‌سی، همچون بسیاری دیگر از مقامات سابق آمریکایی، اتهام جاسوسی از ترامپ را به کلی تکذیب کرد.

نیویورک تایمز افزود: سخنگوی اف بی آی از اظهارنظر در این زمینه خودداری کرده است. سخنگوی وزارت دادگستری آمریکا نیز از پاسخگویی در این زمینه طفره رفت.

انتهای پیام/م

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *