ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار هرمزگان:

مدیران حوزه صنعتی در هرمزگان از مسؤولیت اجتماعی خود شانه خالی می‌کنند

استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان از شرکت‌های تولید انرژی و صنایع بهره‌مند است اما مدیران این حوزه‌ها از مسؤولیت اجتماعی خود شانه خالی می‌کنند و در بسیاری از موارد اصلا در این راستا گام برنداشته یا بسیار اندک اقدام می‌کنند.

بازخبر / منطقه خلیج فارس، جاسم جادری در آئین افتتاح این مجتمع آموزشی، احداث آن را کاری ماندگار دانست و بیان کرد : این اقدام در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ها تعریف شده است و امروز بسیاری از شرکت ها و سازمان های اقتصادی و تولیدی در هرمزگان می توانند از پالایشگاه نفت بندرعباس الگو بگیرند و چنین اقداماتی را انجام دهند.

وی ادامه داد: در کل دنیا هرجا که کارخانه و شرکتی احداث می شود، این شرکت ها به مناطق اطراف خود خدمات ارائه می دهند و مسئولیت اجتماعی شرکت در دنیا متداول است.

جادری افزود: هرمزگان از وجود شرکت های بزرگ بهره مند است اما این شرکت ها از مسئولیت اجتماعی خود غافل بوده اند و گام چندانی در ارتباط با مسئولیت اجتماعی خود برنداشته اند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: امیدواریم احداث این مجتمع آموزشی موجب شود، دیگر صنایع و شرکت های بزرگ در استان نیز در این زمینه با احداث مدرسه، بیمارستان و مسجد و دیگر موارد، مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کنند.

وی بیان کرد: مدیران دیگر صنایع باید از این اقدام درس گرفته و در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی قدم بردارند چراکه در همه جای دنیا این اقدامات و نفع رساندن به جامعه از سمت شرکت‌های تولید انرژی باب است.

جادری گفت: استان هرمزگان از شرکت‌های تولید انرژی و صنایع بهره‌مند است اما مدیران این حوزه‌ها از مسؤولیت اجتماعی خود شانه خالی می‌کنند و در بسیاری از موارد اصلا در این راستا گام برنداشته یا بسیار اندک اقدام می‌کنند که شرکت پالایشگاه نفت توفیق برداشتن اولین قدم را داشته است.

استاندار هرمزگان افزود: رکن اصلی و اساسی پیشرفت فرهنگی یک جامعه آموزش و پرورش است لذا مدرسه خوب، پرسنل خوب و معلم خوب باعث پیشرفت جامعه است که اگر یقین بدانیم تعلیم و تربیت جامعه جزو اصلی جامعه است یقینأ باعث پیشرفت روزافزون جامعه خواهد شد.

وی تأکید کرد: صنایع دیگر مانند آلومینیوم، نفت ستاره خلیج فارس و کشتی‌سازی باید فعالیت‌های اجتماعی خود را آغاز و ادامه دهند و مدرسه بسازند و بیمارستان تأسیس کنند تا مردم نیز از عواید این شرکت‌ها بهره‌مند شده و احساس نکنند با حقوق‌های نجومی نادیده گرفته شده‌اند بلکه باید خود مردم پیش‌قدم شده و مدرسه، جاده و بیمارستان بسازند.

جادری عنوان کرد: باید عدل امیرالمؤمنین را در جامعه ببینیم و در این صورت است که این جامعه می‌شود یک جامعه مترقی و بافرهنگ که می‌تواند راه درست را پیدا کرده و ناامید نشود.

به گزارش ایسنا، این مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع احداث شده و زیربنای فضای آموزشی آن نیز دو هزار و ۷۰۶ متر مربع است.

مجتمع آموزشی پالایشگاه نفت بندرعباس در مدت یک سال با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرک امام رضا (ع) بندرعباس احداث و جهت استفاده دانش آموزان به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

این مجتمع آموزشی از امکاناتی همچون سالن ورزشی، نمازخانه، آزمایشگاه و سالن اجتماعات و امتحانات نیز برخوردار است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *