ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تولید خودروی هیوندای اکسنت در ایران توسط شرکت کرمان موتور /ببینید

به گفته‌ی مدیران شرکت کرمان موتور (نماینده محصولات هیوندای در ایران)، به زودی خودروی هیوندای اکسنت در ایران و در منطقه اقتصادی ارگ جدید تولید خواهد شد.

بازخبر / پیش از این نسل دوم Accent با نام ورنا در کشورمان تولید می‌شد اما در زمان تحریم‌ها، تولید این خودرو متوقف شد و اکنون پس از چند سال، نسل جدید این خودروی کره‌ای در ایران مونتاژ و عرضه می‌شود.

سامان فیروزی، مدیرعامل شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده محصولات هیوندای در ایران اعلام کرد که خودروی هیوندای Accent نیز به زودی در کنار خودروهای دیگر این برند کره‌ای یعنی آی ۱۰ و آی ۲۰ در کشورمان مونتاژ و عرضه خواهد شد. به گفته‌ی فیروزی، تولید هیوندای اکسنت در ایران بر اساس قرارداد شرکت هیوندای موتورز کره با نماینده هیوندای در ایران یعنی کرمان موتور در سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود.

این خودرو در منطقه اقتصادی ارگ جدید تولید خواهد شد و طبق برآوردها، در مجموع ۱۷ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودروی هیوندای آی ۱۰، آی ۲۰ و اکسنت در خط تولید این کارخانه قرار می‌گیرد. طبق قرارداد هیوندای و کرمان موتور، تولید محصولات این برند کره‌ای در ایران با مونتاژ ۲۰ درصدی آغاز می‌شود و سپس تا پایان سال ۱۳۹۷، شرکت کرمان موتور وارد مرحله مونتاژ ۴۰ درصدی خواهد شد.

قیمت خودروی تولیدی هیوندای اکسنت در ایران هنوز اعلام نشده است

نسل دوم هیوندای اکسنت در ایران با نام هیوندای ورنا تولید و فروخته می‌شد و اکنون پس از چند سال دوری از بازار کشورمان، نسل جدید آن به کارخانه کرمان موتور خواهد آمد. در حال حاضر اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت هیوندای اکسنت در ایران اعلام نشده است و باید منتظر خبرهای جدیدی از سوی شرکت کرمان موتور باشیم.

اولین نسل Accent در ۱۹ سال پیش معرفی شد و خیلی زود توانست جای خود را در بازار پیدا کند. نسل پنجم این سدان کره‌ای نیز اخیرا در نمایشگاه بین المللی خودروی کانادا رونمایی شد و در سه ماهه سوم سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود. نسخه جدید این خودرو با تغییرات فنی و ظاهری زیادی همراه بوده که از جمله آن می‌توان به بزرگ‌تر شدن ابعاد خودرو، شیک‌تر شدن کابین و افزایش شتاب‌گیری اشاره کرد. البته موتور خودرو هیچ تغییری نسبت به قبل نداشته و حتی قدرت موتور در مقایسه با مدل قبلی کاهش پیدا کرده است.

در حال حاضر هیوندای Accent به صورت وارداتی در بازار کشورمان فروخته می‌شود و قیمت آن با توجه به مدل، حدود ۱۰۰ میلیون تومان است. باید دید پس از مونتاژ این خودرو توسط کرمان موتور، چه قیمتی برای آن تعیین خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *