آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس خبر داد

آغاز مرحله دوم نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس از آغاز نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر بندرعباس خبر داد.

بازخبر / حسین اخلاقی صبح امروز در بندرعباس اظهار کرد: فاز دوم واگذاری خودروهای آریو در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر بندرعباس از امروز آغاز شده است و مصمم هستیم تا در مراحل مختلف و با شرایط گوناگون امکان نوسازی کامل بخشی از ناوگان فرسوده تاکسیرانی بندرعباس را فراهم کنیم.

وی افزود: در مرحله اول نوسازی ناوگان ۲۵ دستگاه خودروی آریو برای مسیرهای خاص نظیر فرودگاه به متقاضیان واگذار شد و اکنون در مرحله دوم نیز از امروز واگذاری ۱۶ دستگاه خودروی آریو برای مسیرهای گردشی در شهر آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر بندرعباس با بیان این که از ابتدای سال ۱۳۹۵ تاکنون بیش از نیمی از خودروهای فرسوده موجود در ناوگان تاکسیرانی شهر بندرعباس با ۳ نوع خودرو سمند، پژو ۴۰۵ و آریو نوسازی شده است، خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۸۴۴ دستگاه تاکسی موجود در شهر بندرعباس حدود ۲۰۷۹ دستگاه فعال هستند که دلیل عمده غیرفعال بودن شماری از این تاکسی‌ها، فرسودگی و سن بالای خودروها است.

اخلاقی گفت: از خودروهای آریو که در مرحله دوم به رانندگان تاکسی تحویل می‌شود، برای مسیرهای گردشی استفاده خواهیم کرد تا در آستانه نوروز، ضمن تقویت وضعیت ناوگان تاکسیرانی، شاهد بهبود کیفیت ارائه خدمت به مردم شهرمان نیز باشیم.

وی تأکید کرد: برای ایام نوروز نیز طرح تشدید نظارت و ارتقای کارآیی ناوگان را به اجرا در خواهیم آورد که در قالب آن بخشی از تاکسی‌ها را برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم شیفت‌بندی خواهیم کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *