اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
تحلیلگر سعودی مدعی شد؛

اقدام عربستان ایران را غافلگیر کرد!/ تهران واکنش نشان داد

سفر وزیر خارجه عربستان به بغداد که به طور مخفیانه صورت گرفته بود، در پی منزوی شدن سعودی ها از پرونده مقابله با داعش به خاطر حمایت ریاض از تروریسم است.

بازخبر / به نقل از وبسایت خبری “الفجر”، محمد السلمی روزنامه نگار سعودی در یادداشتی در روزنامه الوطن طی ادعای بی اساس نوشت: «سفر عادل الجبیر به عراق باعث شد تا مقامات ایران را غافلگیر کند و آنها را متزلزل کرد»!

السلمی مدعی شد: ایران هم از طریق رسانه های خود به این سفر رسمی الجبیر واکنش نشان داد و موضوع معرفی سفیر جدید عربستان در بغداد را مطرح کرد.

گفتنی است که سفر وزیر خارجه عربستان به بغداد که به طور مخفیانه صورت گرفته بود، در پی منزوی شدن سعودی ها از پرونده مقابله با داعش به خاطر حمایت ریاض از تروریسم است.

موضوع معرفی سفیر جدید عربستان هم بهانه ای برای سعودی ها شد تا بلکه بتوانند مواضع خود را در بغداد علیه تروریسم بیان کنند و در پی پیروزی های ارتش عراق در موصل، خود را از حمایت از داعش تبرئه کنند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(2)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *