اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

بندرعباس با کمبود جدی فضای سبز مواجه است/ رفع چالش آب مهم‌ترین اولویت شهرداری است

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: کمبود فضای سبز در شهر بندرعباس محسوس است و با وجود تلاش‌های فراوانی که در این زمینه صورت گرفته باید اعتبارات این بخش تقویت شود.

 باز خبر، مهران نجاتی عصر امروز در بازدید از چند پروژه عمران شهری در بندرعباس اظهار کرد: توسعه فضای سبز در سطح محلات اهمیت زیادی دارد و باید در این زمینه اعتبارات و امکانات تقویت شود.
وی افزود: طراوت و نشاط شهرهای ساحلی با وجود فضای سبز دوچندان می‌شود ولی بندرعباس به لحاظ سرانه فضای سبز در وضعیت مناسبی قرار ندارد و باید چالش‌های این بخش را با همکاری مردم رفع کنیم.
عضو شورای شهر بندرعباس با بیان این که آب بزرگ‌ترین چالش توسعه فضای سبز در شهر بندرعباس است، ادامه داد: در همین راستا ساخت چند واحد آبشیرین‌کن ویژه فضای سبز در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرعباس قرار گرفت و اکنون این آبشیرین‌کن‌ها راه‌اندازی شده‌اند و در خدمت به توسعه فضای سبز شهری هستند.
نجاتی خواستار تحرک هر چه بیشتر در زمینه توسعه فضای سبز در شهر بندرعباس بخصوص در مناطق ساحلی شد و عنوان کرد: حذف وضعیت موجود و توسعه فضای سبز شهر بندرعباس به اعتبارات هر چه بیشتری نیاز دارد و ما در شورای شهر در این زمینه آماده همکاری برای بهبود اعتبارات این بخش هستیم.
وی گفت: چهره شهر بندرعباس باید زیباتر از وضعیت موجود آن شود به طوری که همخوانی با نام پایتخت تجاری و اقتصادی ایران داشته و جذابیت‌های آن برای ماندگاری مسافر و جذب گردشگر افزایش یابد.
عضو شورای شهر بندرعباس اضافه کرد: روش‌های نگهداری از فضای سبز در هر منطقه از کشور متفاوت است و به نظر می‌رسد باید در روش‌های توسعه فضای سبز شهر بندرعباس تجدید نظر کرده و با تقویت اعتبارات این بخش، امکان توسعه هر چه بیشتر آن را فراهم کنیم.
پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *