اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ایستادن در برابر نظام سلطه از دستاوردهای مدرسه شهادت است

عضو هیئت حل اختلاف سرا قوا با باین اینکه خانه فاطمه، خانه بندگی و عبودیت و مبارزه با ظلم است، تصریح کرد: تربیت صحیح فرزندان، حفظ و ترویج حجاب و پاکدامنی و پایبندی به اخلاق از دستاورد های پیروی از سیره حضرت زهرا(س) است.

بازخبر / منطقه خلیج فارس، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد امروز در جمع مردم و مسئولان استانی عزادار در بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب استان هرمزگان، افزود: عزتی که ملت ایران، نظام اسلامی و مقام معظم رهبری از آن برخوردار است نتیجه آموختن در مدرسه حسینی است و یادآور پیام حضرت زهرا (س) است .
وی با اشاره به کسب جایگاه ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به عنوان یک قدرت بزرگ و مقتدر سیاسی، تصریح کرد: ایستادن در برابر نظام سلطه و امریکا و مزدورانش با همه قدرت از دیگر دستاوردهای مدرسه شهادت، است .
حجت الاسلام ابوترابی فرد تربیت صحیح فرزندان، حفظ و ترویج حجاب و پاکدامنی و پایبندی به اخلاق از دستاورد های پیروی از سیره حضرت زهرا(س) دانست.
همچنین استاندار هرمزگان در این مراسم ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: این بانوی گرانقدر محور خلقت است کما اینکه در حدیثی قدسی خطاب به پیامبر اکرم (ص) فرموده شده است: اگر بخاطر شما نبود این دنیا و هر چه مخلوق است را در دنیا نمی ‌آفریدم و اگر هم بخاطر حضرت علی نبود تو را نمی ‌آفریدم و اگر هم حضرت فاطمه نبود شماها را نمی‌ آفریدم .
وی ادامه داد: در ایام فاطمیه مراسم های عزاداری با حضور خیل عظیم مردم در مناطق مختلف هرمزگان برگزار شده است .
جادری با اشاره به تشییع و تدفین پیکر مطهر ۲۰ شهید گمنام دفاع مقدس در این ایام در مناطق مختلف هرمزگان، افزود: حضور شهدای گمنام فضایی معنوی را در هرمزگان رقم زده است .
همچنین استاندار هرمزگان در این سفر از روند ساخت درب حرم امامین عسکرین (ع) در هشتبندی بازدید کرد.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *