ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آرزوی این روزهای من بازی در پرسپولیس و کار کردن زیر نظر برانکو است

هافبک ریز نقش صنعت نفت آبادان بازی مقابل تیم سابقش را فارغ از هرگونه حساسیتی می داند و تنها امیدوار است از این شرایط خارج شوند.

بازخبر / بهادر عبدی هافبک صنعت نفت آبادان یکی از چهرهای ویژه بازی این هفته تیمش مقابل پیکان تهران خواهد بود. چرا که این بازیکن در نیم فصل اول برای پیکانی ها بازی می کرد اما در لیست خروج قرار گرفت تا شاگرد فیروز کریمی در نفت آبادان شود. عبدی درباره این بازی و همچنین شرایط نفت آبادان با خبرنگار “هوادار” همکلام شد که با هم می خوانیم:

-شرایط خودت و هم تیمی هایت در نفت آبادان چطور است؟

خوشبختانه روز به روز هماهنگ تر می شویم. به هر حال چند هفته ای است به این تیم آمده ام و شرایط برایم متفاوت بود. سعی کردم در کوتاهترین زمان ممکن به هماهنگی با سایر بازیکنان برسم.خیلی خوشحالم الان در این تیم حضور دارم. جو تیمی خیلی خوبی داریم و می توانیم بعد از این در بازی هایمان موفق ظاهر شویم. بازی های سختی را نسبتا پشت سر گذاشتیم و فاصله بازی ها کم بود. اما در همین یکی دو هفته که لیگ تعطیل بود توانستیم خودمان را پیدا کنیم.

-یعنی دیگر با اعتراض هوادارانتان مواجه نمی شوید؟

به هر حال در آبادان همه مردم شهر، عاشق تیم هستند. شعور فوتبالی بالایی هم دارند و خوشحالم که بعد از بازی در پرسپولیس وارد تیمی شده ام که این همه طرفدار دارد. آنها عاشق تیمشان هستند. بعضی ها را می بینم که احساس می کنم تیمشان را از خانواده اش هم بیشتر دوست دارد. برزیل واقعی فوتبال ایران اینجاست! آبادان برای خودش دنیای متفاوتی دارد و خوشحالم که در این شهر هستم.

-اما اگر ببازید کار برای شما و مخصوصا سرمربی تان دشوار می شود.

به هر حال باید قبول کنیم که نتایح خوبی را در هفته های قبل نگرفتیم و باید آنها را جبران کنیم. شکی هم در این موضوع ندارم. آقای کریمی کار سختی را قبول کردند و می خواهیم با وجود چنین مربی با دانشی کار را پیش ببریم. به نظرم بازیکنانی که هم نسل من هستند بد نیست دوره ای را زیر نظر اقای کریمی کار کنند. باورتان نمی شود در طول این مدتی که در آبادان و زیر نظر آقا فیروز کار می کنیم تمرین تکراری نداشته ایم. اصلا فکرش را هم نمی کردم در تیم های ایشان چنین شرایط خوبی وجود داشته باشد.

-پس هواداران نفت آبادان به سقوط تیمشان فکر نکنند؟

شک ندارم کسی در آبادان به سقوط این تیم فکر نمی کند. همه حرص و جوش می خوریم تا صنعت نفت به رده های بالاتر برسد و نزدیک تر به صدر جدول شود. امری که اصثلا دور از دسترس نیست و به آن می رسیم.

-سمت نیمکت تیم سابقت می روی؟

تا حالا به دسته گلی که قرار است برای پیکانی ها ببرم فکر نکردم! احترام زیادی برای باشگاه پیکان قایل هستم. تیمی است که مدیریت بسیار خوبی دارد و می تواند الگوی سایر باشگاه در نظم باشگاهی باشد. این بازی هم مثل بقیه بازی هاست و برایم حساسیتی ندارد.

-دوست داشتی در تیم سابقت پرسپولیس و زیر نظر برانکو کار کنی؟

دوست دارم در این پرسپولیس باشم. فکر کنم حالا آرزوی هر بازیکنی است که در تیم جوان، یکدست و جسور پرسپولیس بازی کند.آنها با اعتماد به نفس بالایی بازی می کنند و همین موضوع کار را برای حریفانش سخت تر از قبل کرده است.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *