ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
محرمی؛

طارمی همین طور رکورد می شکند / الهلال از ما تماشاگران بیشتری داشت

مدافع پرسپولیس گفت: «الهلال یکی از بهترین تیم های آسیا است و به نظرم همین یک امتیاز هم خوب بود.»

بازخبر / صادق محرمی در رابطه با ۲ بازی اخیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «۲ بازی خیلی سخت داشتیم و به نظرم بازی با الهلال سخت تر بود. خدا را شکر توانستیم دست پر برگردیم و دل هواداران شاد کنیم. البته در بازی اول هم می توانستیم برنده باشیم اما نشد.»

وی درباره عملکردش عنوان کرد: «خدا را شکر می کنم که توانستم به تیمم کمک کنم. انشاالله که این عملکرد تداوم داشته باشد و بتوانم موفق باشم.»

مدافع پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: «به لطف خدا با همین شرایط پیش برویم، قهرمان هستیم.»

محرمی در ادامه بیان داشت: «الهلال تماشاگران بیشتری داشت. با اینکه تماشاگران پرسپولیس هم آمده بودند اما انگار میهمان بودیم. الهلال یکی از بهترین تیم های آسیا است و به نظرم همین یک امتیاز هم خوب بود.»

وی در پایان در خصوص عملکرد مهدی طارمی خاطرنشان کرد: «مهدی دیروز ۲ گل زد و یک پاس گل داد. خدا را شکر می کنم که طارمی گل می زند و همین طور رکورد می شکند. امیدوارم او همینطور ادامه دهد تا قهرمان شویم.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *