ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

جانمایی بازار شب بر اساس کار کارشناسی بوده است/ زمان فعالیت دستفروشان را تغییر دادیم

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: جانمایی بازار شب (بازار دستفروشان) بر اساس کارشناسی انجام شده اما زمان فعالیت دستفروشان برای فعالیت کسبه تغییر یافته است.

بازخبر /اسماعیل مشایخ ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات ۱۱ ماهه ابتدایی امسال پرداخت.

وی اظهار کرد: شمار سرقت‌ها در بندرعباس در ۱۱ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش یافته اما میزان دستگیری سارقان و کشف اموال مالباختگان ۱۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس افزود: بندرعباس بر اساس آمارهای موجود به عنوان یکی از امن‌ترین مراکز استان‌های کشور مطرح است و این مهم در سایه همکاری خوب دستگاه قضایی، شورای تأمین و مردم با پلیس محقق شده است.

مشایخ با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد سارقان و اموال به سرقت رفته از مردم در ۱۱ ماهه ابتدایی امسال کشف شده است، خاطرنشان کرد: در حوزه سرقت‌های خشن نیز در استان بیش از ۸۰ درصد کاهش داشته‌ایم و در حوزه جرائم مسلحانه نیز به نسبت سال گذشته ۸۵ درصد کاهش را شاهدیم.

وی ادامه داد: برنامه‌ ویژه‌ای نیز به منظور حضور پلیس در ایام نوروز در تفرج‌گاه‌ها و پارک‌ها و معابر عمومی تدارک دیده‌ایم تا مردم بتوانند در سایه امنیت کامل، ایام تعطیلات نوروزی خود را سپری کنند.

رئیس پلیس بندرعباس درباره ترافیک گسترده دو شب قبل در محدوده بازار سنتی بندرعباس نیز عنوان کرد: در بازارشب بندرعباس حدود ۱۲۰۰ غرفه برای دستفروشان جانمایی شده که با احتساب مجموع فروشندگان و مردمی که در آن حضور داشتند، بیش از ۵ هزار نفر می‌شدند و تردد و رفت‌وآمد مردم به این محل نیز تراکم زیادی ایجاد کرد و ما مجبور شدیم که خیابان‌ اصلی را برای ساعتی مسدود کنیم.

مشایخ تأکید کرد: مردمی که در این منطقه تجمع کردند، هنجارشکن نبودند که پلیس بخواهد با قوه قهری با آنان برخورد کند و لذا نوع واکنش و اقدام پلیس در آن شب موجب رضایت‌مندی مردم و شورای تأمین شد و مقرر شد تا در نشستی زمان فعالیت شب بازار به گونه‌ای تعیین شود که ساعت حدواسطی باشد و مانع فعالیت کسبه نشود.

وی تصریح کرد: محل جانمایی شب بازار (بازار دستفروشان) بر اساس کار کارشناسی از سوی شهرداری صورت گرفته و تنها در زمان فعالیت دستفروشان تصمیم بر این شد که ساعت حد واسطی تعیین شود که پیک خرید بازار نباشد و در عین حال دستفروشان نیز بتوانند کارشان را انجام دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: محل قبلی فعالیت دستفروشان در خیابان حافظ بود که وضعیت مناسبی نداشت و هم اکنون محلی که شهرداری با نظر کارشناسی در نظر گرفته شده، به طور موقت است./فارس

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *