چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

ناراحتی شدید ۳ بازیکن پرسپولیس از برانکو

ملی‌پوشان پرسپولیس معتقدند اگر برانکو بابت جمله: «ملی‌پوشان ما در اردوی تیم ملی چاق می‌شوند» از کی‌روش عذرخواهی کند کار تمام است.

بازخبر /در روزهای گذشته بعد از اینکه به گوش بازیکنان پرسپولیس رسید قرار نیست به تیم ملی دعوت شوند به شدت از برانکو ایوانکوویچ شاکی شدند.

در حال حاضر تعدادی از آنها از برانکو انتظار دارند هر طور شده از کارلوس کی روش عذرخواهی کند تا مجوز بازگشت آنها به تیم ملی صادر شود.

به گفته یک منبع موثق ۳ ملی پوش پرسپولیس که رابطه بسیار نزدیکی در تیم دارند به شدت از سرمربی کروات تیم‌شان شاکی هستند و از او انتظار دارند رسما از کی روش عذرخواهی کند. در جلسه ای که قرار است با او انجام دهند سید جلال حسینی به نمایندگی از آنها با برانکو صحبت خواهد کرد.

ملی‌پوشان پرسپولیس معتقدند اگر برانکو بابت جمله: «ملی‌پوشان ما در اردوی تیم ملی چاق می‌شوند» از کی‌روش عذرخواهی کند کار تمام است و آنها دوباره شانس حضور در تیم ملی و بازی در مقدماتی جام جهانی را خواهند داشت و حتی کی روش هر ۹ ملی پوش پرسپولیس را به تیم ملی دعوت خواهد کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *