ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
التعاون اگر ضعیف بود لوکوموتیو را نمی‌برد

گروسی: استقلال خوب نتیجه گرفت ولی می‌تواند بهتر باشد/کار صعود در این گروه شاید به تفاضل گل بکشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال نتیجه ایده‌آلی کسب کرد ولی باز هم می‌تواند بهتر از این باشد.

بازخبر/ در خصوص دیدار استقلال مقابل التعاون عربستان اظهار داشت: به نظرم استقلال نتیجه ایده‌آلی کسب کرد ولی باز هم می‌تواند بهتر از این باشد. نحوه جوانگرایی در استقلال به شکلی است که می‌تواند بهتر از اینها فوتبال بازی کند ولی فعلاً کادر فنی ترجیح می‌دهد با سیستمی بازی کند که بیشتر از اشتباهات حریف استفاده می‌کند.

وی افزود: منصوریان از مهاجمان سرعتی‌اش می‌خواهد بیشترین بهره را از فرصت‌ها ببرند و روند تیم در چون وقت اخیر نشان داده راه این کار را بلدند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آبی پوشان چه راهی را برای صعود در پیش بگیرند گفت:‌ استقلال هرچه رو به جلو می‌رود بهتر می‌شود در بازی اول غافلگیری و عدم تمرکز باعث شد استقلال ببازد ولی امروز هم گل‌های خوبی زد و هم شرایطش را به شکلی پیش برد که به صدر جدول برسد. همین گل‌ها روز آخر می‌تواند کارساز باشد و مطمئن باشید رقبا روز آخر به مشکل خواهند خورد.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه همه تیم‌ها ۳ امتیازی هستند جنگ رقابت‌ تا روز آخر ادامه داد و حتی شاید به تفاضل گل بکشد. از طرفی استقلال در آزادی از حمایت تماشاگران برخوردار است و می‌تواند راحت‌تر به شرایط ایده‌آل برای صعود برسد. من معتقدم استقلال یکی از دو تیم صعودکننده است.

گروسی در پایان گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: خیلی‌ها می‌گویند التعاون ضعیف است ولی این تیم لوکوموتیو را در روز اول برد. در هیچ گروهی رقیب آسان وجود ندارد و همین تیم‌ها سال گذشته یا در لیگ‌های کشورشان قهرمان شدند و یا جزو ۳ تیم بوده‌اند. این مسابقات برنامه‌ریزی دقیق می‌خواهد و من معتقدم اگر استقلال بازی‌های داخل خانه را ببرد می‌تواند صعود کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *