ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
ترافیک شدید در جاده بندرشهید رجایی بندرعباس؛

رئیس پلیس‌راه هرمزگان: در حال بررسی هستیم+فیلم

ترافیک شدید در جاده اسکله بندر شهید رجایی سبب ایجاد ترافیک شدید شده است.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، از روز گذشته ترافیک ماشین‌های سنگینی که در رفت‌وآمد از دروازه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی بندرعباس هستند با مشکل سنگین در روان بودن ترافیک روبه‌رو شده‌اند که این موضوع امروز شدت یافته است به‌گونه‌ای که رانندگان از این معطلی خشمگین به نظر می‌رسند.

در همین خصوص رئیس پلیس‌راه استان هرمزگان به ایسنا، گفت: در حال مسئولان سازمان راهداری و همچنین فرمانده پاسگاه آن ناحیه حضور دارند و در حال بررسی وضعیت پیش‌آمده هستند.

سرهنگ علی اسفندانی بابیان اینکه تاکنون هیچ تصادف و مشکلی در جاده گزارش نشده است، پیش‌بینی کرد مشکلات در بارگیری یا ازاین‌دست عوامل سبب ایجاد ترافیک شده است و ازلحاظ جاده و مشکلات پیرامون تاکنون گزارشی ارسال نشده است.

وی در پایان از تلاش برای رفع این مشکل در جهت سهولت در رفت‌وآمد دریکی از مهم‌ترین جاده‌های ترانزیتی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که تا ساعاتی دیگر آیین بهره‌برداری از ۱۵ پروژه فنی و عمرانی اداره کل بنادر و دریانوردی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ، اعضای هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی و مسئولان عالی‌رتبه استانی در بندر شهید رجایی کلید می‌خورد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *