آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیر ارشد وزارت ارتباطات در هرمزگان:

زمینه همکاری‌های ملی در بازار فناوری هرمزگان فراهم است

مدیر ارشد وزارت ارتباطات در استان هرمزگان گفت: زمینه همکاری‌های استانی و ملی در بازار فناوری اطلاعات استان هرمزگان فراهم است.

بازخبر / از بندرعباس، مهدی عسکری‌زاده امشب در بخش پایانی نمایشگاه تخصصی نتکام در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بندرعباس اظهار کرد: در سومین نمایشگاه تخصصی نتکام بندرعباس ۴۰ شرکت داخلی از ۶ استان کشور حضور داشتند که زمینه‌های گسترش همکاری‌های استانی و ملی در بازار فناوری اطلاعات استان هرمزگان را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان این که بسترهای همکاری در حوزه فناوری در استان هرمزگان به خوبی فراهم است، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی فرصتی برای نمایش توانمندی‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات بخش داخلی است تا بتوانند تجربیات خودرا در زمینه‌های مختلف به اشتراک بگذارند.

مدیر ارشد وزارت ارتباطات در استان هرمزگان ادامه داد: هدف از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، توسعه ظرفیت‌ها و ارتقای توانمندی‌ها حوزه ICT و همچنین ایجاد ارتباط میان شرکت‌های فعال در استان و شرکت‌هایی با گسترده عملکردی کشوری است.

عسکری‌زاده با اشاره به این نکته که استفاده از فناوری اطلاعات به‌کارآمدی و شفاف‌سازی بخش دولتی نیز کمک موثری می‌کند، اضافه کرد: ایجاد پل ارتباطی میان شرکت‌های بخش خصوصی و بخش دولتی به ما این امکان را می‌دهد که شرکت‌های مستعد و فعال در حوزه ICT را شناسایی کنیم و تا حد امکان مورد حمایت قرار دهیم که این روند باعث روشن شدن مسیر و رونق بازار خواهد شد.

وی در پایان به حوزه تولید محتوا نیز اشاره‌ای کرد و گفت: تولید محتوا  سهم زیادی از بازار کسب و کار جهانی ICT را به خود اختصاص داده است و به همین شکل این مهم در کشور در حال پیگیری و رونق است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *