ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

شهرک راهبردی الراشدین ۵ در جنوب غرب حلب هم آزاد شد

نیروهای سوری موفق شدند در یک عملیات ۸ ساعته شهرک الراشدین ۵ را از کنترل نیروهای جبهه النصره آزاد کنند.

بازخبر / بعد از آزادسازی بازار الجبس در شرق شهرک های الراشدین ۴ و ۵ واقع در جنوب غرب شهر حلب، جنگنده های سوری و توپخانه ارتش و یگان موشکی حملات وسیعی را علیه مواضع تروریست ها طی چند روز گذشته انجام داده اند.

نیروهای سوری با کمک نیروهای مقاومت از عصر روز یکشنبه با پستیبانی یگان موشکی، عملیاتی را از غرب بازار الجبس علیه مواضع تروریست های جبهه النصره در شهرک الراشدین ۵ آغاز کردند و سرانجام بعد از حدود ۸ ساعت دقایقی قبل موفق شدند این شهرک را آزاد کنند. درگیری ها همچنان در اطراف شهرک در جریان است. نیروها سعی می کنند مواضع خود را در این شهرک راهبردی تثبیت کنند.(مواضع همچنان تثبیت نشده است).

با آزادسازی شهرک الراشدین ۵، تروریست ها در شهرک الراشدین ۴ از محور شمالی در محاصره کامل قرار گرفتند و امکان نقل و انتقال تجهیزات و تروریست ها به شهرک الراشدین ۴ تقریبا قطع شده است. همچنین تروریست های مستقر در شهرک غربی الراشدین ۵ بنام شهرک خان العسل نیز در نقل و انتقال نیرو و تجهیزات فلج شده اند.
به گزارش فارس، این شهرک راهبردی نیز در مسیر جاده اصلی بین شهرک های جنوبی و جنوب غربی استان حلب با شهر حلب محسوب می گردد.
همزمان یگان موشکی الراشدین ۴ و خان العسل و اطراف آن ها را بشدت مورد هدف قرار می دهد تا از نفوذ مجدد تروریست ها به شهرک الراشدین ۵ جلوگیری کند. تا کنون ده ها تروریست جبهه النصره کشته و زخمی شده اند.
در محور شمال غربی شهر حلب در محله جمعیه الزهراء شدت درگیری ها نسبت به چند روز بسیار کم شده است و تغییر میدانی خاصی در منطقه رخ نداده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *