ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرعامل بیمه سلامت ایران خبر داد:

بدهکاری ۲۲۰۰ میلیارد ریالی بیمه سلامت به مؤسسات درمانی هرمزگان

مدیرعامل بیمه سلامت ایران از بدهکار ۲۲۰۰ میلیارد ریالی این نهاد به مؤسسات درمانی خبر داد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یکی از بزرگ‌ترین طلبکاران است و بیش از ۸۰ درصد این مبلغ به دانشگاه علوم پزشکی متعلق است.

بازخبر / در قشم، محمدجواد کبیر در نشست با خبرنگاران بیان کرد: ۳۹ میلیون نفر در کشور از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند و سهم استان هرمزگان جمعیتی بالغ‌بر یک‌میلیون و ۷۶ هزار نفر است.

به گفته کبیر در شهرستان قشم در حدود ۸۴ هزار نفر تحت پوشش این بیمه قرار دارند که ۷۵ درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شود.

وی امکانات استان هرمزگان و شهرستان قشم در حوزه زیرساختی و فضای کالبدی را غیرقابل‌قبول توصیف و تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های خدمات‌رسانی بهتر در حوزه سلامت فضای کالبدی و زیرساختی که استان هرمزگان در این حوزه در رده استان‌های محروم قرارگرفته است.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران دسترسی ۱۰۰ درصدی و بهره‌مندی یکسان از امکانات بیمه‌ای در استان هرمزگان را اولویت این سازمان در سطح استان عنوان کرد و افزود: شناسایی خدمات پرهزینه و بررسی گلوگاه‌های پرت (Pert) هزینه از دیگر برنامه‌های این سازمان در استان هرمزگان است.

همچنین با حضور کبیر در جزیره، ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان قشم بااعتباری معادل ۱۳ میلیارد ریال در دوطبقه با کاربری اداری، آموزشی و رفاهی در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و زیربنای هزار و ۳۲۰ مترمربع گشایش یافت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *